You are viewing a single comment's thread from:

RE: След HF20 – нова ера

in #luv6 years ago

Дано нещо да направят, поне лимита да вдигнат за да може хората спокойна да коментирват, харесват и пишат нови статии, с един пост RC ми пада с 10 процента един вот пак толкова коментар пак толкова .Две публикации на ден, 2 коментара ,3 вота и 1-2 последвания и край.... И аз лично съм настроен оптимистично и варвам, че стиимит има добро бъдеще!

Sort:  

Аз доколкото разбрах - Идеята да лимитират броя на коментарите, според екипа по поддръжка е, че така ще намалее спама. Този лимит удря най-силно новорегистрираните и тези с нисък SP. Процента на намаляване на CR също е обратнопропорционален на SP. Това пък е с идеята да стимулират инвестиране на STEEM. Всеки сам решава каква да е тактиката му. Но най-доброто решение обаче според мен е все по-мощна българска (приятелска) общност.

You got a 8.51% upvote from @payforplay!

Имайте предвид, че ресурсите може би не се възобновяват 100% за един ден, аз предполагам, че е около 20%, както беше и преди с Voting Power. Особено в началото на развитието си е важно да се придържаме към добра ефективност на всяко действие. Пуснах преди малко и пост по темата, който е тук: https://steemit.com/steemit/@manoldonchev/lessons-learned-during-the-first-seven-weeks
Естествено, това нито е съвсем ново, нито изчерпва нещата, но има мнения, които може да помогнат да заформим дискусия.

След HF20 първия ден беше много зле работата, но нещата се оправиха и сега виждам смисъл в цялата работа, всичко е за по-малките потребители направено и както каза да се изчисти малко ненужния спам....

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56166.62
ETH 2397.45
USDT 1.00
SBD 2.37