You are viewing a single comment's thread from:

RE: След HF20 – нова ера

in #luv6 years ago

Радвам се че има доста българи вече в платформата аз съм тук още от началото и съм си сериозен инвеститор. В момента съм делегейтнал стийм пауърите ми и взимам рента всеки ден от тях която не е най добрата стратегия ако искам да го развивам дългосорчно но на този етап така съм решил. Този нов форк тепърва ще видим как ще се отрази. Важното според мен е да си стоим в топ 40 до 50 в койнмаркеткап и така като тръгне следващия възходящ тренд за крипто няма да имаме проблеми и всичко би трябвало да става по добре. Ще последвам за бъдещи публикации :)

Sort:  

Следвам над 380 блога като от тях над 90% са на българи, но от тях дали има и 10% реално активни, отчитайки разтегливостта на това понятие.
Ааааа, наистина си сериозен инвеститор. Достигането до пасивен доход явно е блага работа. Всички очакваме възходящия тренд. - това дава импулс и мотивация.

You got a 8.48% upvote from @payforplay!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57440.82
ETH 3108.89
USDT 1.00
SBD 2.42