Armastus looduse vastu

in #luule6 years ago


Allikas

Minu armastus loodusele


Fatimah ASGHARI poolt

Kõik see pikk rohi on minu kulda rikkunud
akrüülküüned ja ma tean, et midagi on surnud
lihtsalt mu aknast kaugemale. Ma kasvasin üles
kui rottidel on minu põrandalaud
& tunne lõhna pundumist keha
kui püütud püünist. Linnas
mida vähe mul on perset
on alati väljas, lihtne tuul puhub
alates Marilyn Monroe tänavast.

Siin ei ole kõikjal sellist olevat keegi
aga mulle ja mu 5 sõbraks nädalale
Ma lubasin ise, et olen alasti
aga esimesel päeval leidsin kirja
kleepis mu kätele juuksed kalliks
elu ja otsustas mitte nii, nagu ma eksin
mu tuss elementidele. Minu armastus
sest loodus on minu armastus kõige asjadele:
paindlik ja teoreetiline.

Liiga palju vigu ja ma tahan lahutust.
Eelmisel nädalal, enne kui ma olin siin
mu onu juhtis mind meie linnalt
äärelinnas ja laulis "Project Chick"
autos. Kui me pargisime
Ta palus mul jalatsid ära visata
Ja seal kõnnime, vaikselt, paljajalu
järjest ringi, püüdes mitte astuda
hobuse siga.

Ta kõndis ees ja ma taga taga
mõlemad meie käed on meie selja taga asetatud.
Kui sa olid mu tütar
need olid minu elu kõige õnnelikumad päevad.
Soovin, et sa oleksid koju jõudnud.

Minu armastus minevikule on nagu mu armastus
enamiku asjade jaoks. Ma tunnen seda ainult siis, kui
Ma olen läinud. Parim jääda kaduma
nii et ma olen alati armunud. Kui ma vaatan
liiga kaua see unustab
selle rõõm. Kõik põrandalauad kannavad
surm. Minu kuldküüned on võltsitud
& kiibitud Minu paljad jalad sepistavad sitta.

Sort:  

This post has been upvoted and picked by Daily Picked #4! Thank you for the cool and quality content. Keep going!

Don’t forget I’m not a robot. I explore, read, upvote and share manually :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57207.57
ETH 2995.57
USDT 1.00
SBD 2.26