Yсё яшчэ працягвае друкаваць свой працоўны стол

in #loves7 years ago

Аб Бог сапраўды хворая хваробай, якія вы пакідаеце ваш летаргічны слуга «ціха, усё яшчэ працягвае друкаваць свой працоўны стол, як мага больш, я буду вырашаць гэтую боль і добра выглядаць перад сваімі працоўнымі сяброў, так што ніхто не ведае, што я м змагаецца з гэтым болем. мяне завуць Наім, прама цяпер я працую ў адной выдавецкай кампаніі ў якасці аднаго з самых таленавітых пісьменнікаў.

Раптам тэлефон побач са мной, якія мяжуюць, ды гэта быў мой менеджэр, які патэлефанаваў мне адразу spatial.But па маіх слядах чамусьці здаецца цяжкім і цяжкім для мяне, каб рухацца, пакуль у рэшце рэшт, я не падаць уніз, калі не Zaskia хто трымае гэта больш слабое цела, «MasyaAllah, Най. Ваш твар вельмі бледны" ён турбаваўся "я ў парадку, Zas. Sukron так» я сказаў, як я вярнуўся. Тым не менш, мой боль вярнулася на маёй галаве, якая ў рэшце рэшт прымусіла мяне амаль крычучы боль, раптам усё пацямнела, і я не магу ўспомніць, што здарылася next.Slowly я адкрыў вочы прамяня святла, уведзеныя праз маю рагавіцу.

Атмасфера гэтага пакоя знаёмая, ды гэтая бальніца я бачыў Zaskia з азызлым тварам, што я ведаю, што ён проста плакаў. Я павітаўся з ім, але яго слёзы зноў зламалася. Я таксама суцяшаць і ўмацоўваць адзін мой вельмі дарагі я люблю гэта. І прасіў яго не гаварыць мне пра маю хваробу нікому, уключаючы маіх бацькоў і маёй сястры, я не быў так заклапочаны, і Zaskia проста кіўнулі ў agreement.With млявы ход, я пастукаў да нас у дзверы. Я раблю глыбокі ўдых і прыгатуйцеся, атрымаць наганяй пап зноў. Але ноч здавалася іншы, дом, здавалася, тоўпіліся, пакуль трэці раз, калі я пагрукаў у дзверы не будзе адкрыта Лиа, мая сястра. Ён сустрэў мяне з усмешкай, вельмі крокам я знайшоў.

Я таксама павітацца і затым, па пакой тата адразу ўстаў, калі ён убачыў мяне. Ён быў такім спакойным не быў знаёмы, што ён лаяў мяне. «Як прыйшоў позна, сынок?» Яна спытала ціха «Наім ... Най толькі што скончыў ngerangkum раман-5, Па. Вось чаму Най позна,» я хлусіў. Тата па-ранейшаму выглядае спакойным і ўсміхацца «У наступны раз, каханне навіны першы сын. Ах так, гэта сям'я Пак Yoga стары сябар тата.

Яны прыйшлі, каб прапанаваць сваю сястру, «сказаў тата. Я толькі што даведаўся, чаму тата так спакойна, я павярнуўся і са здзіўленнем убачыў чалавека. Так, ён Kak Yusril, фігура майго мінулага, якія да гэтага часу не магу забыць. Ён было ў шоку, як я, кідаючыся галавой і closingMy рукі, каб вітаць іх. «Гэта Наім ды, Tante не ведае, што вы дачка г Анвара, а» сказала цётка Міа. я ніколі не актывізаваў ён усё яшчэ памятае мяне , «ты выглядаеш прыгажэй ды дарагі» ён пахваліў «Наім, ты выглядаеш бледную, што здарылася, малыш?» лаяла мама. «Наім выдатна, MA» я адчуваю нешта, што будзе плавіцца, я дакранаюся майго носа і здрыгануўся, таму што я атрымаў крываўнік. я зачыніў рахунак і пайшоў у свой пакой у ванную пакой. Пасля таго, як я адкрыў заслону, я адразу ж прамыць маю гарачую галаву. я пачуў, што дзверы ваннай пастукалі, і яна была мама. Пасля таго, як пераканайцеся, што кроў ня выйдзе зноў, я буду замяніць маю мокрую вопратку з купальнікаў, што я вісеў на дзвярах ваннай.

Sort:  

тэлефон побач са мной, якія мяжуюць, ды гэта быў мой менеджэр, які патэлефанаваў мне адразу spatial.But па маіх слядах чамусьці здаецца цяжкім і цяжкім для мяне, каб рухацца, пакуль у рэшце рэшт, я не падаць уніз, калі не Zaskia хто трымае гэта больш слабое цела, «MasyaAllah, Най. Ваш твар вельмі бледны" ён турбаваўся "я ў парадку, Zas. Sukron так» я сказаў, як я вярнуўся. Тым не менш, мой боль вярнулася на маёй галаве, якая ў рэшце рэшт прымусіла мяне амаль крычучы боль, раптам усё пацямнела

таксама павітацца і затым, па пакой тата адразу ўстаў, калі ён убачыў мяне. Ён быў такім спакойным не быў знаёмы, што ён лаяў мяне. «Як прыйшоў позна, сынок?» Яна спытала ціха «Наім ... Най толькі што скончыў ngerangkum раман-5, Па. Вось чаму Най позна,» я хлусіў. Тата па-ранейшаму выглядае спакойным і ўсміхацца «У наступны раз, каханне навіны першы сын. Ах так, гэта сям'я Пак Yoga стары сябар

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 58083.18
ETH 2578.52
USDT 1.00
SBD 2.42