Jainkoak gaixotu egiten zaitu zure morroi-jotzari uzten dizun gaixotasuna

in #loves7 years ago

Oh Jainkoak gaixotu egiten zaitu zure morroi-jotzari uzten dizun gaixotasuna ". Nire lan mahaian idazten jarraitzen duzun bitartean, ahal bezainbatean, min hori konponduko dut eta nire laneko adiskideei itxura ona emango diet, inork ez daki nik" m mina honen kontra borrokan ari naiz. Nire izena Naima da, oraingoz idazleen artean talentu handienetako bat izan naiz.

Bat-batean nire mugatik gertu zegoen telefonoa, bai nire zuzendaria izan zen eta berehala deitu ninduen espaziala. Baina nire urratsei nolabait esateko astuna eta zaila sentitzen nintzateke mugitzeko, azkenean, azkenean, gorputza gero eta ahulagoa duen Zaskia ez bada erortzen, "MasyaAllah, Nai. Zure aurpegia oso zurbila" kezkatzen zuen "Beno, Zas. Sukron bai" esan nuen. Hala eta guztiz ere, nire mina izan zen nire buruan berriro, eta horrek, azken batean, ia mina garrasika egiten ninduen, bat-batean dena iluna zen eta ezin dut gogoratzen zer gertatu zen hurrengo.Slowly begiak ireki nuen argi-beam bat nire kornearen bidez sartu.

Gela honetako giroa ezaguna da, bai, ospitale hau ikusi nuen Zaskia aurpegi harrigarriarekin, oihu egin nuen. Agurtu nion, baina bere malkoak berriro hautsi. Gainera, maite dut nire lagun maitea konfiantza eta sendotzea. Eta galdetu nion nire gaixotasuna nire gaixotasunei buruz esaten ez zitzaidana, nire gurasoek eta nire arrebak ez zitzaidalako hainbesteraino arduratu, eta Zaskiak hitzarmen batez zihoala esan zuen. Txartel geldo batek atea jo zuen. Arnasa sakon hartu eta prestatu, Dad-en eskua berriro eskuratu. Baina gaua desberdina zirudien, etxeak jendez josita zeuden, Lia, nire ahizpa, ireki zuten atea jo nuen hirugarren aldiz arte. Oso pozik nengoen irribarre batekin agurtu ninduen.

Halako kaxa ere esaten dut eta gero joan, pas guest room Papa berehala igo zenean ikusi ninduenean. Oso lasai zen, ez zen seinale batere gustatzen zitzaiola. "Nola iritsi da berandu, semea?" Galdetu zuen softly "Naima ... Nai besterik ez amaitu ngerangkum eleberri to-5, Pa. Hori dela eta, Nai berandu da," Gezurra dut. Papa oraindik itxura lasaia eta irribarrea "Hurrengo aldian, berri onak maite, semea. Oh, bai, hau da Pak Yoga zaharra lagun Papa.

Haren ahizpa proposatu zutenean, "esan zuen Papaek. Nik ulertzen dut zergatik da Papa hain lasaia, txunditu nintzen eta harrituta ikusi nuen gizona. Bai Kak Yusril, nire iraganaren irudia, orain arte ezin dut ahaztu. Nik neuk bezala harritu nintzen, burua altxatu eta atea itxita. Eskuetara agurtzera. "Hau Naima da bai, Tante ez daki Anwar jaunaren alaba zara", esan du Izeba Mia. "Maitea ederragoa iruditzen zaizu", goraipatu zuen "Naima, zurbila zer gertatzen den, mutil?" Mama irribarre egin zuen. "Naima ondo dago, MA" sentitzen dut zerbait urtzen, sudurra ukitzen dut eta haserre egiten dut. Ihes egin nuen. Nire kontua ixtean eta bainugelara joan nintzen. Nire beloa ireki nuenean, burua beroa botatzen nuen. Bainu-atea kolpatu eta Mama izan zen. Ziur nago odola ez dela berriro atera. nire bainu bustia ordezkatu bainugelaren atea zintzilikatu bainu bainu batekin.

Sort:  


Get your post resteemed over 90000+ followers and get upto $19+ value Upvote. Your post will skyrocket and give you maximum exposer.

Send 1 SBD or Steem with your post url you will get your post share over 30000+ followers and 1 upvote $1.5+ value.

Send 2 SBD or Steem with your post url you will get your post share over 30000+ followers and 1 upvote $3+ value.

Send 3 SBD or Steem with your post url you will get your post share over 60000+ followers and 1 upvote $5+ value.

Send 5 SBD or Steem with your post url you will get your post share over 90000+ followers and 1 upvote $9+ value.

See our all pakages at:

http://www.whaleboostup.ml

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64170.07
ETH 3425.12
USDT 1.00
SBD 2.59