həqiqətən, mənim iş masası yazmağa davam edərkən yumşaq bir şəkildə

in #loves7 years ago

Oh Allah, həqiqətən, mənim iş masası yazmağa davam edərkən yumşaq bir şəkildə, bu ağrıları həll edəcəyəm və iş yoldaşlarımın qarşısında yaxşı göründüyüm, heç kim məni bilmədi ki, Bu ağrıya qarşı mübarizə aparıram. Adım Naima, indi bir nəşriyyat şirkətində ən istedadlı yazıçılardan biri olaraq çalışıram.

Birdən mənim yanımdakı telefon, bəli məni dərhal uzaqlaşdırmağa çağırdı mənim menecerim idi. Ancaq mənim izimimdə bu qədər gedən zəif cisimə sahib olan Zaskiya olmasaydı, "MasyaAllah, Nai, üzünü çox solğun" deyə narahat edirdi "Mən yaxşıyam, Zas. Sukron bəli" Mən geri getdiyimdə dedim. Ancaq ağrım mənim başıma döndü, nəticədə məni ağrıdan qışqırmağa başladı, birdən hər şey qaranlıq oldu və bundan sonra nə baş verdiyini xatırlaya bilmədim. Gözlərimi gözlərimə açdıqdan sonra kornea xəstəliyimə girdi.

Bu otaq atmosferi çox tanışdır, bəli, bu xəstəxanada Zaskia'yı gördüm ki, ağrılı bir üzlə gördüyünü bilirdi. Mən onu salamladıq, amma göz yaşları yenə qırdı. Mən də dostumu çox sevirəm və cəsarətləndirməyə çalışıram, buna sevirəm. Və mənə xəstəliyim haqqında mənim valideynlərim və qardaşım da daxil olmaq istəyirdim ki, mənim narahatlığımı bildirməmişdi və Zaskia yalnız razılaşmağa qışqırdı. Mənim qapını döydüyüm bir dəhşətli hərəkətlə. Dərin bir nəfəs alıram və hazır olum, yenidən babamın xəyanətini al. Gecə fərqli göründü, evin üçüncü dəfə açdığım üçün, bacım Lia tərəfindən açılıncaya qədər dolu göründü. O məni bir çox təbəssümlə qarşıladı.

Mən də salam deyirəm, sonra gedirəm, məni görəndə pas otağı otağı qalxdı. O qədər sakit idi ki, məni təhqir etməyəcəyi bir əlamət yoxdur: "Oğlum necə gecikir?" O, yumşaq bir şəkildə "Naima ... Nai yalnız ngerangkum romanını 5-ci pillə başa vurdu, Pa. Buna görə Nai gec idi" deyirdim. Papa hələ sakit görünür və gülümsəyir "Gelecek sefere, sevginin ilk xəbərini, oğlum Oh yeah, bu Pak Yoga'nın köhnə dostu Papa ailəsidir.

Babanı təklif etmək üçün gəldilər "dedi Papa, sadəcə niyə Papanın belə sakit olduğunu bilirdim, dönüb baxdığım adamın təəccübləndiyini bilirdim, bəli, Kak Yusril, bu günə qədər unutmayacağam. mənim kimi şoka düşdü, başımı sıxaraq məni salamlamaq üçün əllərimi açdı: "Bu, Naima bəli, Tante də cənab Ənvərin qızı olduğunu bilməyəcək" dedi Mia xala. "Naima daha gözəl bəli, sevinirəm" deyə təriflədi: "Naima, nə qədər nağıl, uşaq mı?" Mama qışqırdı. "Naima yaxşıdır, MA" Mən əriyəcək bir şey hiss edirəm, burunuma toxunuram və mən buraxdım, mənim sayımı bağladı və mənim otağım banyoya çıxdı, mənim örtükimi açdıqdan sonra dərhal mənim isti başımı qızardı, hamamın qapısı döydü və Mama idi. Hamamın qapağına asdığım bir çimərlik kostyumu ilə yaş paltarımı əvəz etdim.

Sort:  

mənim yanımdakı telefon, bəli məni dərhal uzaqlaşdırmağa çağırdı mənim menecerim idi. Ancaq mənim izimimdə bu qədər gedən zəif cisimə sahib olan Zaskiya olmasaydı, "MasyaAllah, Nai, üzünü çox solğun" deyə narahat edirdi "Mən yaxşıyam, Zas. Sukron bəli" Mən geri getdiyimdə dedim. Ancaq ağrım mənim başıma döndü, nəticədə məni ağrıdan qışqırmağa başladı, birdən hər şey qaranlıq oldu və bundan sonra nə baş verdiyini xatırlaya bilmədim. Gözlərimi gö

göz yaşları yenə qırdı. Mən də dostumu çox sevirəm və cəsarətləndirməyə çalışıram, buna sevirəm. Və mənə xəstəliyim haqqında mənim valideynlərim və qardaşım da daxil olmaq istəyirdim ki, mənim narahatlığımı bildirməmişdi və Zaskia yalnız razılaşmağa qışqırdı. Mənim qapını döydüyüm bir dəhşətli hərəkətlə. Dərin bir nəfəs alıram və hazır olum, yenidən babamın xəyanətini al. Gecə fərqli göründü, evin üçüncü dəfə açdığım üçün, bacım Lia tərəfindən açılıncaya

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65634.72
ETH 3493.40
USDT 1.00
SBD 2.51