«၁» ကိုကိုနဲ႔က်မ

in #love6 years ago

«၁» ကိုကိုနဲ႔က်မ


ကိုကိုဆိုတာက က်မရဲ႕အကိုအရင္း က်မကိုအရမ္းခ်စ္ အရမ္းဂရုစိုက္တဲ႔သူဆိုပါေတာ႔ ။ ဘယ္ေလာက္ထိဂရုစိုက္လဲဆိုေတာ႔ က်မေရခ်ိဳး၊ အဝတ္လဲ အလွျပင္တဲ႔အထိ ကိုကိုကပဲ စီစဉ္ေပးတာ။ အဝတ္အစားဆိုလည္ ကိုကိုကပဲဒိုင္ခံဝယ္ေပးတာ။ က်မဘယ္သြားသြား ဘာလုပ္လုပ္ ဘာစားခ်င္လဲ ကိုကိုပဲဂရုစိုက္တာေပါ႔။ ကိုကိုကက်မကိုအဲ႔ေလာက္ထိခ်စ္တာ။ ေမေမကလည္းခ်စ္ပါတယ္ ဒါေပမဲ့ေဖေဖဆံုးျပီးတဲ႔ေနာက္ အလုပ္မ်ားလြန္းတဲ႔ေမေမက ကိုကိုေလာက္ေတာ႔ အခ်ိန္ေပးဂရုမစိုက္နိုင္ရွာဘူး။ ဘာလိုလို "ညည္းအကိုကိုေျပာ"ဆိုတာျကီးပဲ။
ျကာလာေတာ႔ ကိုကိုဆိုတာ က်မကမၻာျကီးျဖစ္လာခဲ႔တယ္။

"ကိုကို ညမေလးကို ဒီေန႔ရုပ္ရွင္လိုက္ျပ "
ကိုကိုခ်က္ခ်င္းျပန္မေျဖဘူး ခါတိုင္းေန႔ဒီလိုမဟုတ္ပါ ကိုကိုမွာအေျကာင္းတစ္ခုခုရိွမည္။
"ကိုကိုလို႔… ရုပ္ရွင္လိုက္ျပဆို"
က်မေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ ကိုကို႔ေပါင္ေပၚတတ္ထိုင္လိုက္သည္။
ကိုကိုကခ်က္ခ်င္းပဲ က်မကိုခါးကေနကိုင္ေျမွာက္ျပီး ဖယ္ထုပ္လိုက္တယ္
"ဒီေကာင္မေလးကြား ရႈပ္ရႈပ္ရွက္ရွက္နဲ႔ ဒီခံုေပၚထိုင္ခ်င္ရင္ ကိုကိုထေပးမွာေပါ႔"
ကိုကိုမတ္တပ္ထရပ္ျပီး က်မကိုထိုင္ခိုင္းသည္။ ကိုကိုသည္ က်မကိုခ်စ္ျပီးဂရုစိုက္ေသာ္လည္း နီးနီးကပ္ကပ္ေတာ႔မေနတတ္
"ေတာ္ၿပီကိုကိုရာ ထိုင္တာေတြမထိုင္တာေတြစကားမလႊဲနဲ႔ ညေလးေမးတာပဲေျဖ လိုက္ပို႔မလား မပို႔ဘူးလား ။ ဘာလဲ ကိုကို႔ေဆာ္နဲ႔ဒီေန႔ခ်ိန္းထားလို႔လား"

"မဟုတ္ပါဘူးကြာ လိုက္ပို႔မယ္ လိုက္ပို႔မယ္"

ကိုကိုနဲ႔ရုပ္ရွင္ျကည္႔တာ ဒါပထမဆံုးျဖစ္သည္။ အရင္အေမနဲ႔ပဲျကည္႔ဖူးသည္။ က်မတိုရတဲ႔ခံုသည္ အေနာက္နားနည္းနည္းျကသည္။ ရုပ္ရွင္ျပျပီးဆယ္မိနစ္ေလာက္တြင္ က်မတို႔ေဘးနွစ္ခံုေက်ာ္က လႈပ္လႈပ္ရြရြျဖစ္လာသည္ က်မျကည္႔လိုက္မိသည္ ။ ကိုကိုကခ်က္ခ်င္းပဲ က်မမ်က္လံုးကို လွမ္းပိတ္တယ္။ က်မကိုကို႔လက္ကိုဖယ္ျပီး စိတ္တိုသလိုေျပာလိုက္မိတယ္။
"ဟာ…ကိုကိုကလည္း"
ကိုကိုကေတာ႔ဘာမွျပန္မေျပာ ရုပ္ရွင္ဘက္ေခါင္းလွည္႔သြားသည္။
က်မလည္းေဘးကိုမလည္႔ျကည္႔ျဖစ္ေအာင္ ရုပ္ရွင္ကိုအာရံုစိုက္ရသည္။
က်မေဘးကအတြဲအေတာ္ခ်စ္ပံုရသည္ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ပြတ္သပ္ျပီးနႈတ္ခမ္းခ်င္းနမ္းေနလိုက္ျကတာ အူယားစရာ။
ရွပ္ရွင္ျပတာျကာလာတာနဲ႔အမ်ွ အခ်စ္၏ ကူးစက္ေရာဂါေတြျပန္႔ပြားလာေတာ႔သည္ က်မတို႔ရဲ႔ အေရွ႔ အေနာက္ ေတာင္ေျမာက္မွာ မျကည္႔ခ်င္မျမင္ခ်င္မွအဆံုး အားလံုး ပြတ္သပ္ လႈပ္ရြလာေတာ႔သည္ ။
က်မနဲ႔ရွပ္ရွင္ကို မျကည္႔ခ်င္ျကည္႔ခ်င္နဲ႔ လိုက္ျပတဲ႔ကိုကို ခုဆိုသူ႔ေကာင္မေလးကိုသတိရေနေတာ႔မည္။ ဘာရယ္မသိ က်မေတာင္အားက်လာမိတယ္။ ကိုကို႔ေနရာမွာ အျခားေကာင္ေလးဆိုး…။ ဒါမွမဟုတ္ က်မေနရာမွာ ကိုကို႔ေကာင္မေလးဆို ဘာေတြျဖစ္ကုန္မလဲ။
ရုပ္ရွင္ျပီးလို႔ မီးလင္းလာမွာကိုေတြးျပီး ပူေနလိုက္သည္႔က်မမ်က္နွာ။ ကိုကို႔မ်က္နွာလည္းဘယ္ေလာက္ေတာင္ပူေနလိုက္မလဲ…။

ကိုကိုနဲ႔က်မ
__________ «၂»

ကိုကိုဒီေန႔အိပ္ယာထေနာက္က်ေနသည္။ က်မကိုကို႔အခန္းထဲဝင္လိုက္သည္။ ျခင္ေထာင္မေထာင္ပဲ စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ျဖင္႔ အိပ္ေနတဲ႔ကိုကို။ က်မကိုကို႔အနားကပ္လိုက္သည္ အစကေတာ႔ကိုကို႔ကိုနိုးမလို႔ပါပဲ ခုေတာ႔မက်ဘာလုပ္ရမွန္းမသိျဖစ္သြားျပီး။ က်မရင္ေတြခုန္ေနသည္ ။ ကိုကိုရဲ႕ေပါင္ျကားက အေျကာျဖိဳင္ျဖိဳင္ထေနတဲ႔ ျကြက္သားလံုးျကီးကိုျမင္ျပီး က်မေတြေဝသြားသည္။ ရင္ဘတ္ေပၚေရာက္ေနတဲ႔ ပုဆိုးကိုဆြဲဖံုးေပးရမလား။ ေပါင္ေအာက္ကိုေလွ်ာ႔က်ေနတဲ႔ ေဆာင္ကိုဆြဲတင္ေပးရမလား။ ကိုကို႔ကိုနိုးဖို႔လာတဲ႔က်မ ခုေတာ႔ ကိုကိုနိုးသြားမွာကိုေျကာက္ေနရျပီ။ က်မအျပင္ကိုျပန္ထြက္ဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။

က်မအခန္းထဲျပန္ေရာက္မွ စိတ္သက္သာရသည္ က်မသက္ျပင္းခ်မိသည္။ သက္ျပင္းနွင္႔အတူ က်မစိတ္ေတြ ျပန္မႊန္းျကပ္လာသည္… ကိုကို႔ျကြက္သားလံုးျကီးကိုျပန္ျမင္ေယာင္လာသည္။ ဒါက်မတစ္သက္နဲ႔တစ္ကိုယ္မွာ တစ္ခါတာျမင္ဖူးျခင္း။ ေနာက္ၿပီး အျပင္ထြက္ခါနီး တီဗီြစင္ေပၚက ေယာက်ာ္းနဲ႔မိန္းမအဝတ္ဗလာနဲ႔ ပူးကပ္ေနတဲ႔ ေခြကာဗာ ဒါေတြကိုလည္းက်မသိပ္နားမလည္ဘူး မျမင္ဖူးခဲ႔ဘူး။ သိပ္ဆိုးတဲ႔ကိုကိုက တီဗြီကိုလည္း ပိတ္ျပီးမအိပ္ဘူး။ ဒါဆိုကိုကိုညက အဲ႔ဒီအေခြျကည္႔ျပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားပံုရတယ္။ ဟူး…ကိုကိုသိပ္ဆိုးတာပဲကြာ။

က်မမီးဖိုခန္းထဲမွာ အေမျပင္ေပးခဲ႔တဲ႔ မနက္စာစားေနသည္။
ဘယ္အခ်ိန္မွနိုးမွန္းမသိတဲ႔ကိုကို႔ကိုက်မ မေစာင္႔ေတာ႔။ ကိုကိုကအိပ္ယာထေနာက္က်ခဲသည္။ က်မကိုကို႔ကိုနွစ္ခါလားပဲနိုးခဲ႔ဖူးသည္။ ကိုကိုကေတာ႔က်မကိုအျမဲနိုးရသည္။ ကိုကိုတံခါးကိုလာေခါက္မွ က်မထတတ္သည္။

"ဟ ညီမေလးကမုန္႔ေတာင္စားေနျပီလား။ ညီမေလးကမမိုက္ပါဘူးကြာ ကိုကိုျကေတာ႔မနက္တိုင္းနိုးရတယ္ ကိုကိုေနာက္က်ေတာ႔ ညီမေလးကမန္ိုးဘူး"
အိပ္မႈန္စံုမႊားနဲ႔ကိုကိုနိုးလာျပီ စကားေျပာျပီး ဟားေတာင္သန္းလိုက္ေသးတယ္။ (နိုးတာေပါ႔ကိုကိုရယ္တံခါးေခါက္ရံုတင္မဟုတ္ဘူး တံခါးေခါက္တာေတာင္မထလို႔ အခန္းထဲထိဝင္နိုးတာေပါ႔လို႔ ) ေျပာလိုက္ခ်င္ေပမဲ႔က်မေျပာမထြက္ဘူးေလ။ က်မကိုကို႔ကိုမ်က္ေစာင္းတစ္ခ်က္ခဲလိုက္ျပီး
"နိုးသားပဲ ကိုကိုမွမထတာ တံခါးေခါက္ရလြန္းလို႔ညီမလက္ေတြေတာင္ က်ိဳးေတာ႔မယ္"

ေျပာၿပီး က်မမုန္႔ကိုအာရံုစိုက္ျပီးစာေနမိသည္။ ကိုကိုနဲ႔မ်က္နွာခ်င္းမဆံုမိေအာင္ ျပီးေတာ႔ ကိုကိုရဲ႕မေတာ္တေရာ္ေနရာကိုမျကည္႔မိေအာင္။
ကိုကိုကက်မအနားကိုေလ်ာက္လာသည္။ မက်မျကည္႔မိေအာင္အာရံုေျပာင္းထားေပမဲ႔ က်မကိုကိုရဲ႕ေအာက္ပိုင္းကို တစ္ခ်က္ခိုးျကည္႔မိလိုက္သည္။ ကိုကိုကပုဆိုးအျပာေရာင္အကြက္ေလးဝတ္ထားသည္။
ကိုကိုကက်မလက္ကေလးကိုကိုင္လိုက္ျပီး…
"ဖြဖြ ငါ႔ညီမေလးလက္ေတာ္ေတာ္နာသြားမွာပဲ ကိုကိုညကအိပ္ယာဝင္ေနာက္က်သြားတယ္"

က်မရင္ေတြဒိတ္ခနဲ႔ခုန္သြားသည္ ။ အရင္လည္းကိုကိုနဲ႔ခုလိုပူးကပ္ကပ္ေနေနျက ဒီေန႔မွထူးဆန္းေနသည္ ကိုကိုနဲ႔မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ရမွာ ကိုကိုနဲ႔ထိေတြ႕ရမွာကိုက်မေျကာက္ေနမိသည္ စိတ္ေတြမလံုျဖစ္ေနသည္။ က်မမုန္႔ကိုျမန္ျမန္စားလိုက္သည္။ ကိုကိုမ်က္နွာသစ္ေရခ်ိဳးေနတုန္း က်မသင္တန္းကိုအျမန္ထြက္ခဲ႔သည္။ ကိုကို႔ရဲ႕ျကြက္သားလံုး တီဗြီခံုေပၚက အဝတ္ဗလာနဲ႔ေခြကာဗာ ျပီးေတာ႔ကိုကိုတစ္ညလံုးျကည္႔ေနတဲ႔ အဝတ္မပါတဲ႔ဇာတ္ကား။ ဒီအရာေတြဟာ က်မကိုတစ္ေန႔လံုးစိတ္ရႈပ္ေစခဲ႔သည္။

အပိုင္းသံုး သို႔…ဆက္ရန္

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56443.25
ETH 2493.88
USDT 1.00
SBD 2.23