jälgida. naissoost patsient, noor ja tõesti võluv. Põhjus,

in #love6 years ago

Arst läheb Eid'i puhkusele ja esitab kliinilised kohustused õele, kes sai tema abistajaks. Arst: "Mas Mukidi, ma tahan nädalast väljasõitu, aga palun hoidke kliinat pidevalt patsientide teenindamiseks avatud." Ma usaldan, et teil on ükskõik milline patsient, kes on valve all ja hoolitseb.
Mas: "Ready, Doc" Pärast nädala koju minemist pöördus arst tagasi praktikasse.


Arst: "Niisiis, kuidas on kliiniline olukord nädal kestnud?
Mas: "Clinic on vaikne, Doc. Sel nädalal on ainult 3 patsienti, sest võib-olla teada, kas arst oli puhkusel. Esimene patsient oli peavalu, andsin paratsetamooli.
Arst: Sip, see on tõsi. Hoidke teine?
Mas: Teine ütleb, et tema kõht valustab. Nii et ma armastan retsepti Antasida, Doc.
Arst: stabiilne! Ei ole asjata, et sa oled minu teenijaks. Kolmas patsient kuidas?
Mas: Emm, Gini dokk. OnArst läheb Eid'i puhkusele ja esitab kliinilised kohustused õele, kes sai tema abistajaks. Arst: "Mas Mukidi, ma tahan nädalast väljasõitu, aga palun hoidke kliinat pidevalt patsientide teenindamiseks avatud." Ma usaldan, et teil on ükskõik milline patsient, kes on valve all ja hoolitseb.
Mas: "Ready, Doc" Pärast nädala koju minemist pöördus arst tagasi praktikasse.
Arst: "Niisiis, kuidas on kliiniline olukord nädal kestnud?
Mas: "Clinic on vaikne, Doc. Sel nädalal on ainult 3 patsienti, sest võib-olla teada, kas arst oli puhkusel. Esimene patsient oli peavalu, andsin paratsetamooli.
Arst: Sip, see on tõsi. Hoidke teine?
Mas: Teine ütleb, et tema kõht valustab. Nii et ma armastan retsepti Antasida, Doc.
Arst: stabiilne! Ei ole asjata, et sa oled minu teenijaks. Kolmas patsient kuidas?
Mas: Emm, Gini dokk. On naissoost patsient, noor ja tõesti võluv. Põhjus, miks ma lihtsalt tahaks küsida, on ta tõusnud voodisse lahku. Seejärel ütles ta: "Palun, aita mind, Mas. 3 aastat ma pole inimest näinud! Ma ei suuda seda seista.
Arst (pool üllatunud): Wow, siis mida sa teed?
Mas: Iya Dok, ma lihtsalt anda Insto silmatilku. Kan ütles, et ta ei suuda mehi jälgida. naissoost patsient, noor ja tõesti võluv. Põhjus, miks ma lihtsalt tahaks küsida, on ta tõusnud voodisse lahku. Seejärel ütles ta: "Palun, aita mind, Mas. 3 aastat ma pole inimest näinud! Ma ei suuda seda seista.
Arst (pool üllatunud): Wow, siis mida sa teed?
Mas: Iya Dok, ma lihtsalt anda Insto silmatilku. Kan ütles, et ta ei suuda mehi jälgida.

Sort:  

Hello, as a member of @steemdunk you have received a free courtesy boost! Steemdunk is an automated curation platform that is easy to use and built for the community. Join us at https://steemdunk.xyz

Upvote this comment to support the bot and increase your future rewards!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64455.55
ETH 3147.84
USDT 1.00
SBD 3.94