Good morning with tea

in #love7 years ago

When I get up in the morning before my wife as a small sign of attention and love cook her favorite tea. Nothing special, but a pity that makes the day more nice for someone.

20180216_072525.jpg

Try it and make your love happy in morning. Nice way for begin day.

Sort:  

Jako lijepo od tebe! 😊 Imam sreću da se i meni ovakve sitnice dogode ujutru...i vjeruj mi vrijedi više nego bilo što skupocjeno i umjetno. 😉

Mi si rađe tako pokazujemo ljubav nego kroz skupe poklone.

Podržavam u potpunosti 😊

Hvala. Prihvaćam izazov. Od kad krećem? Od sutra?

Kad god želiš. Samo lagano :)

Ok. Jedino me muči kandidacija nekoga svaki dan. Da se ne ponovi netko tko je već bio u ovom natjecanju. Nebih želio nekog gnjaviti.

ma bilo je i meni tako i nominiro sam prijatelja koji je vec bio. nema veze i da nominiras nekoga ko je bio nista bitno :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59476.67
ETH 2299.07
USDT 1.00
SBD 2.48