Cebinizden Para Çıkmadan Bağış Yapın!

in #losev7 years ago

Herkese Selamlar,

Geçen gün Adgager diye bir siteden bahsetmiştim bu yazımda.
https://steemit.com/adgager/@anilavcioglu/adgager-ile-para-kazanma

Konuyu açtından sonra 2 arkadaş referanstan kayıt olmuşlar sağolsunlar ve kişi başına 0.20TL (20 kuruş) referans karşılığı olarak toplamda 40 kuruş yansımış. Açtığım konuda da görüldüğü üzere hesabımda 11.5 TL vardı bu para 11.9 TL olmuş.

Gelelim asıl konuya,

Şimdi bu site üzerinden bağış yapılabildiğini söylemiştim.
Bu parayı 5'er lira ile 2 defada sistem üzerinden Hayata Renk Ver Derneği'ne bağışladım, hesabımda 1.9 TL kaldı ve aklıma şu geldi; bu forumdaki herkes bir kişinin referansından üye olsa ve gelen para 5 TL'yi geçtikçe bu derneğe bağışlansa nasıl olur?

Ben bu işten çıkar gözetmeyerek bu konuyu sürekli güncel tutarak bu işi yapmak istiyorum ama yöneticilerden biri bu işi yapsın derseniz o da olur. Herhangi bir itiraz yoksa herkesi aşağıdaki referanstan üye olmaya davet ediyorum. Bakalım hep birlikte ne kadar para bağışlayabileceğiz.

Destek için Tıkla ve Kayıt Ol
https://adgager.com/tr/gagerinviteLogin/uMTM2NzUb4106740

Ayrıca ilerleyen günlerde Tarihe Damga Vuranlar kanalım üzerinden de abonelerime bir video ile bu çağrıyı yapacağım. Çok duyarlı arkadaşlar var eminim güzel para bağışı yapacağız.

ADGAGER.jpg2018-01-27_145003.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60380.95
ETH 2623.05
USDT 1.00
SBD 2.55