Ondoren, anbulantzia etorri zen aitarekin. Daduabari eta ni joan nintzen

in #loosing6 years ago (edited)

Gauean gau osoan eseri nintzen. Proba prestatzeko prest nengoen. Ez nuen lurrik eman proba egiteko. Itzuli egingo dut. Ikusiko dut. Ondoren, proba hasi nintzen. Begiak ireki nituen. Zein da neska arazoa? Nire haurtzarotik nire aitarengandik esan nion. Edateko ura igaro ondoren, ezin nuen egia esan guztion aurrean. Mama ez zen ezer esaten, baina ezin nuen ezer idatzi ordubete geroago. Bengala probatu nuen. Lehenik eta behin, bakarrik joan nintzen Dadabari gidatzeko. Autoa autoaren amaierara iritsi zen. Ondoren, aitaren hileta lurperatu zuten.

qq.png

Esaten da zerua euriak presaka egin duela guztiontzat, baina hori ez da eztabaida esan beharrik izan dutela lurzoruaren ondoren. Arazo asko izan zen. Mead aldera oinez hasi nintzen. Zeruan euria egin nuen eta malkoak bota nituen. Ibili eta ibili ibili nintzen.
Proba guztiak amaitu dira. Orain ez genuen gehiago hartu. Gero, bakarrik aztertu nuen.
Emaitza bengaliarra da. Gainontzekoak Bangla eta Biology Plus.Ouduto Kalifikazioak dira. Lagun guztiek Dhaka Rajshahi-n sartu zuten sarbidea. Nire ama hartu nuen. Ez nuen inongo aitortzerik onartzen. Dhaka joateko, konpilatu behar duzu.

qq2.png

Egun batean Facebooken eserita nengoen. Neska masajea ikusteko joan nintzen. Nire maiteak esan zuen pertsonaaren izena eta zer duzu? Esan zidaten zergatik esan behar zenidakeen. Zera esan zidan: eman niri telefono zenbakia. Telefono zenbakia. Zenbakia zenbakia da. Ez nuen sinesten. Nire maitasunaren inguruko nire harremana esan nuen. Hiru aldiz harreman fisikoak egin eta ezkondu egin nintzen. Hitz egiten dute. Batzuetan hitz egiten dute

Sort:  

You got a 7.26% upvote from @upme thanks to @sparl1! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% from your share, daily payouts ( no commission ).
Quick delegation links: 25SP | 50SP | 100SP | 250SP | 500SP | 1000SP | 2000SP | 5000SP | Custom Amount

You got a 5.71% upvote from @upme thanks to @sparl1! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% from your share, daily payouts ( no commission ).
Quick delegation links: 25SP | 50SP | 100SP | 250SP | 500SP | 1000SP | 2000SP | 5000SP | Custom Amount

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64266.94
ETH 3077.24
USDT 1.00
SBD 3.87