"LITERATURANG FILIPINO" KWENTO NANG TAGUMPAY

FB_IMG_1516012666450.jpg

Ako si Ian Karl Plando taga daanlungsod,alcoy Cebu.ako nga tawo nga walay Plano manarbaho sugot rakog way kwarta Basta naa lay tagay sa lamesa Mao na ako.

Sugdan na nako akong Mobo nga istorya kabahin sa akong kinabuhe nga walay kwenta sa nag edad pakog 20 anyos.

Inig abot sa kagabhion kana nagsugod namig inom sakong barkada og along mga ig.agaw tabi tabi daun nigkahuman manoroy daun,awh hinoon kame tanan nakahuman og high skol pagtuo namo ok Nana siya,Moana pame sa uban nga undang mo og skwela oi walay nadato Ana Mao nay among polong sa mga estodyante.

Dihay USA ka gabie nga samtang kame nag.inom hubog2x nasad,nakaana Kos akong mga barkada nga Wala oroy ta gilood sa inig adlaw emo nawong Nakita inig ka gabie maosad dire ra ba gyud ta kutob wa tay Plano nga manglangyaw Aron sad Makita og maayu Aron makabalow ta unsa sad didto sa laeng lugar.pagsulte nako Ana nangahilom sila og paminaw nako adto nga time naghunahuna to sila,Wala sad ko kabalow nganong na estorya nako to hahahaha tungod sad sa bino guro to.

Tuod man ako ne eskwela og welding didto sa carcar Cebu Kay Ana akong mama ngindot daw Kay pwd ka mo abroad daun dako sad sweldo.naka eskwela Jud ko gibyaan nako akong mga barkada Kay gusto ko maosab gamay.

Paghuman nako og skwela nangaplay ko sa pmsc isip USA ka ojt Kay Mao nay emfortante sad nakasud sad ko nga walay lisod didto.ANg Plano nako mangaplay sa balamba didto sa tsunieshie Kay didto makat.on ka didto Kay barko Ang welding. Tuod man nakasud ko pero lisod Kay Wala koy backer didto Ang ako rang puhonan Mao akong kugi og paningkamot nga naa Mana nako sa pagkatinood Lang.

Sa akong kakugi naabot kog 5 ka tuig didto grabe Ang trabaho didto init abog tanan nga dilikado naa mura bag Ang emong USA ka tiil naa sa menteryu hahay.

February 24 2014 naligsan kog motor Bali Jud akong tiil naputol Ang ugat og DLI man nako epa opera mahimo Kong baldado, nagpa opera Jud ko naabot Ang gasto og 300k pero salamat Kay Ang kompanya may nigasto Ang ako Lang nasayang akong inadlaw Kay Wala man bayare sagde nalang Basta ako maluwas Lang og maole akong tiil.march 20 2014 naoperahan ko dugay pa ge operahan Kay hubag man unya ra og mukoyos operahan nila.

Naayu ko salamat pero nakaana ko DLI nko motrabaho didto Kay lisod og layu say pamilya awh hinoon ulitawo man sad ko walay blima.neondang Jud ko niadto kog subic zambales sa Manila nisamot ka layu Jud Kay naa may offer sa akoa nga adto ddto Kay beterano naka dako tuod sweldo pero hurot gihapon hahay.

Niabot kog hapit duha ka tuig didto nga mingaw og gusto na muole pag uli namo Wala nako mobalik Kay gusto nako dire rako manarbaho sa alcoy.

Tuod man pinangga Jud ko sa ginoo Kay kadtong ako ge ojtihan gidawat ko daun taas kog experyens og kugihan daw ko mas ngindot Jud ning record nimo maayu Kay Dali raka madawat sa trabaho.kaysa anang bad emong record mag duhaduha man Ang kompanya Ana.

Sa akong panarbaho kulang Jud sa pagka tinood Mao ne sideline kog apil sa steemit buhat daw og blog daun makakwarta naka daun niapil daun ko tan.awa diba naka down kog motor gumikan sa steemit hahay salamat Wala ko magdahom nga makamotor ok ra unta ko maglakaw gamay ne para nimo pero nako sos kadakong asenso sa akong kinabuhe ane Nana koy ride Dali na kau ko maka chiks ane hehehehe

received_2088767357801805.jpeg

Karon two weeks pane akong mio sporty majinta ako neng panggaon Kay pinaningkamotan kune sa gamay nga sintimo nga nadawat nako sa steemit nakatabang nakog dako.

Daghang salamat og Mao ne akong sugilanon nga gamay hinaot nga masabtan ninyu
God bless all steemians

Story made by @ianplando

Sort:  

Kasabot kaayo! Bisaya kaayo 😂 Hahahahah

Salamat gwenbyyy

This post has received a 0.16 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

mao nay gina ingun nga mangarap ka...Dream your dream then do your best,never doubt, and never rest,until that dream is yours....pagka hayahay jud ning maningkamut ug biyaan ang bisyu mego...thumbs up gyud ko nimu mego..

Salamat kaayu miga

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 64050.44
ETH 2502.78
USDT 1.00
SBD 2.65