"literaturang Filipino" kwento ng tagumpay

20180224_164550_1.jpg

Maayong adlaw ninyong tanan, karon nga adlaw ako isulti ka ninyo kung unsa akong mga nalampus. Mag sugod ta sa dihang nag iskuyla pako sa usa ja Universidad dha sa Cebu, City, sa dihang nag iskuyla pako dili lalim akong naagian tungud kay mahal kaayo ang mga bayrunon sa maong universidad pero ako gihapon gi kaya pinaagi sa pag tinihik. Ako nlang lakwon ang maong Universidad para ang ako untang e pliti sa PUJ ako nalang igahin sa akong pagkaon sa matag adlaw kay pait jud kaayo kung layu ka sa imung mga pamilya kay toa sila sa probinsya. Gi buhat nako ang tanan para mahuman lang jud ko sa akong pagskwela kay mao ra jud ni ang makatabang nako puhon.Tuod man nilabay ang upat ka tuig, ni gradwar jud ko sa akong kurso nga Maritine Engineering ug dili ra diri na tapos ang tanan kay lisud kaayo ang pagpangaplay sa akong kurso nga na human kay kasagaran nangita na ug bakir. Wala jud ko naka trabaho sa akong kurso nga nahuman, ni trabaho nalang ko ug lain para naa koy adlaw2x bga magasto, mao pod lagi kontrakwal ra ig human sa kontrata ngita nasad ug laing trabaho.

Ug sa dihang naa koy amigo nga nag pa ila2x nako aning STEEMIT. Sa unang bulan nako diri sa steemit di pod lalim tungod kay wa pako kabalo ug unsa ang angay ngabuhaton ug gamay pako mga naamigo. Naa gani punto nga ganahan nako nga nalang ipadayon ang steemit. Ug hantod bga naka tigum2x nako ug gamay tungud aning steemit, wa ko nagdahun nga tungod diay aning steemit maka palit nako ug unsa ako ganahan ug maka tabang nako sa ako pamilya. Ug ang importante sa tanan mas ni daghan pa akong mga amugo ug amiga dili lang dri sa Pilipinas apil na sad ang taga laing lugar. Daghan pata ug makat.unan pinaagi sa ubang mga post. ug dali nalang ta maka tabang sa nagkinahanglan ug tabang pinaagi sa pag apil ug mga charity program.

Daghang salamat

Inyong amigo: @deemmosqueda

deemmosqueda.png

Sort:  

This post has received a 0.20 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Yes we gain money and we gain even more friends even though we have not seen each other yet. BUT WE CALL EACH ONE FRIENDS! Kudos to steemit!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62758.86
ETH 3465.23
USDT 1.00
SBD 2.49