Memorizing Al-Qur'an

in #life6 years ago

Al-Quran-eko memorizatzaile izatea duela urte batzuk geroztik da nire nahia. Gogoan, bat-batean agertu zen Pondok Pesantren bisitatu nuenean
Une hartan, unibertsitate arabiarreko unibertsitate batean matrikulatu nintzen. Unibertsitatearen onarpen proba eta iragarkiak denbora luzez irauten duen bitartean, hau da, 3 hilabete inguru. Aldi baterako egoitza bilatzeko denbora osatzeko eta unibertsitateko onarpenen hautaketa proba emaitzak iragartzeko itxaron erabaki nuen.
Nire lagunen bi lagunekin batera Jakarta inguruko egoerari buruzko informazioa bilatzen dut, arrazoia ez da oso urrun, aukeraketa proba baten emaitza iragarri nahi baduzu. Lagun batzuekin harremanetan jarri ondoren, Bekasi-ren inguruko informazioa jaso genuen lagun bati, hain justu inauguratu zen tahfidz al-quran pesantren.
Helbide osoa eman zitzaion gure lagunak, gutako hiru Bekazira joan ginen, bere kokapena berresteko. Hiru ordu inguru iritsi ginen tokira, Asar otoitzak burutu ostean, Taman Pendidikan Al-quran (TPQ) seme-alabak oso atseginak eta dibertigarriak agurtu genituen. Gero barnetegi kudeatzailearekin elkartu ginen.
Pena On Yourself
Egia esan, ez dut al-Quran memorizatzeko erabakia gogorra izan. Al-Quranaz gain, arabieraz ahaztea oso zaila izaten da (une horretan nire buruan), al-Quran letrak eta bertso gehiegi ere badirela uste dut. Imagine al-Quran 600 orri inguru dituztela, beste xehetasunez 114 hizki eta 6.000 bertsio baino gehiago badira.
Lorategi artean ezagutu nuenetik, sarritan nengoen. Aloof ez da ezin dut ingurune berrira egokitu, baina jelosia neure buruarekin nahasten nau.
Bihurtzen da oker nengoen denbora guztian, pentsamenduak mantendu ditut orain. Al-Quraren behar adina adimen eta denbora oso luzea ikasi ahal izateko pentsatu nuen.
Benetan jeloskorrak nago, al-Quran ikasten ahal duten gaztetan, nahiz eta dagoeneko 5 urtetik 13 urterekin ikasi. Nire ustez lorpen zoragarria.
image

Sort:  

Congratulations @zul28! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67241.02
ETH 3727.25
USDT 1.00
SBD 3.77