Weekend!

in #life7 years ago

Hej!
Po dwóch dniach budzenia się o 4 rano moja sobota powinna być leniwa. Ale zamiast lenistwa, wstałam rano i jak to ja znalazłam sobie coś do roboty. Dzisiaj wybrałam siłownie-staram się jak mogę żeby wyglądać lepiej ;) a wieczorem chillout z moją lepszą połową!

Dzisiejsze foto to moje paznokcie zrobione na firmową imprezę świąteczną. Piękny Semilac Spicy Salsa połączony z Neo Nail Lipstick Red.

Pokój i miłość drodzy przyjaciele! Dobrego weekendu!

A175F668-A48E-431B-8956-2A1627FE8856.jpeg

Hey!
After two days of waking up at 4am I thought my Saturday will be lazy. But instead of that sweet laziness I got up early and, because it’s me, found myself some bits and bobs to do. Today I picked the gym-I try my best to look better ;) but isn’t the evening I’ll chill out with my better half!

Today’s photo-it’s my nails done for work Xmas party: beautiful Semilac Spicy Salsa and Neonail Lipstick Red.
Peace and Love dear friends! Have a lovely weekend!

Sort:  

Ja to dziś wstałem o 15.... Masakiera...

tacy to pożyją... ja mam zaraz wyrzuty sumienia :D

Super zrobione paznokcie!!! Ja chcąc czy nie chcąc 5.15 wstaje 😃

Servus

Poranne wstawanie to jakaś masakra jest
Współczuje wszystkim i sobie też

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59209.84
ETH 2659.93
USDT 1.00
SBD 2.43