You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nádherné video - Mějte krásný den :-) Beautiful video - Have a nice day :-)

in #life7 years ago (edited)

Dneska už mám maličkost za sebou.

Přišel chlapík do autobusu s tisícovkou.....Zpátky jsem měl jen 2 stokoruny. Tak jsem to nehrotil a jel na můj účet....škodný nebudu, někde ty drobný zase vymetu.

Sort:  

No jen aby tak nepřišel i zítra, pozítří a potom i v pondělí, úterý.... :D... Nám se občas stane, když jedeme busem pro malou do školky, že si řidič vezme 10Kč, místo 13Kč, a samozřejmě netiskne jízdenku. Tak se vždycky sám sebe ptám, co by se stalo, kdyby přišel revizor.... ;-)

Zaplatila bys pokutu...

No, to by bylo zajímavé ;-)

Z pohledu revizora je platná jízdenka jediná správná cesta. Jízdenka je jediný tvůj doklad o tom, že máš zaplacený jízdné. Samozřejmě pak by bylo dokázat to, že řidič ti jízdenku nevydal. Táhlo by se to asi dlouho a taky by určitě záleželo na osobním přístupu jak řidiče, tak i revizora. Samozřejmě v takovém případě má řidič také postih (u linkového busu, u městský je řidič z obliga).
Kolínský dopravce při zjištění tohoto přestupku dá na výběr dvě možnosti. Buď 20000 pokuta nebo výpověď z důvodu porušení pracovní kázně. U nás je pokuta 3000.

Dávej si i pozor, na to co je na jízdence napsané. Tedy cílová a výchozí stanice. Jsme taky jen lidi a né vždy perfektně rozumíme, kam chce dotyčný jet apod.

Diky za vysvětlení, vice méně jsi mi potvrdil mé domněnky. Kvůli ušetřeným pár korunám, bych mohl zaplatit nemalou pokutu. ;-)

Takže jsi vlastně zaplatil jízdenku za něj? :-)

Jo a ne. Měsíčně mám kolem 150korun přebytek, tak to šlo z tohoto přebytku.

Jasně. Rozumím, ale prostě jsi udělal dobrý skutek ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45