Patologia na polskim You Tube rośnie. Jak brzuch od piwa.

in #life6 years ago

SHU_GM394y.jpeg
obraz.png
Jako kolejny z już wielu moich poprzedników postaram się dosyć mocno potrząsnąć temat polskiego YouTube.Na samym wstępie chcę podkreślić, że tu chodzi znaczne przypadki, które wzbogacają się, promując patologię. Jak to się dzieje, że takie dno ma prawo bytu na tak publicznej stronie, jaką jest platforma YouTube.

Kto najbardziej na tym wszystkim ucierpi ?

Odpowiedź jest prosta. Najbardziej ucierpi nastoletnia młodzież. W znacznej większości 13 czy 16-latkowie już biegle posługuje się sprzętem elektronicznym różnego typu. Niczego nieświadomi rodzice nie wiedzą, że ich 14 czy 15-letnia córka pokazała komuś piersi do kamerki, tym samy jest sławna na TouTube. I to jest fakt, wystarczy wejść na YouTube i długo nie trzeba szukać.Jak to wpłynęło na nastolatkę po tym, jak "Youtuber" ją wyśmiał? Nie mam pojęcia.

W jakim stopniu moim zdaniem są odpowiedzialni za to Rodzice?

Chociażby takim, że tzw. "Youtuberzy" nie zmuszają nikogo siłą do oglądania ich filmów i tu mają rację. Rolą rodzica jest pilnowanie swojego dzieciaka i założeniu, chociażby programu ochrony rodzicielskiej na telefonie czy komputerze. I to jest fakt, jeśli rodzic miałby wgląd do tego, że dzieciak marnuje jego ciężko zarobione pieniądze na takiego czy innego "menela”, który gotuje kociołki na żywo. Czy idioty, który doprowadza dziewczynę do próby samobójczej. A może jeszcze inny patol, który między innymi życzy dziewczynie śmierci, prowadząc transmisję na żywo. Na końcu docierając do idioty, który wielokrotnie bije swoją "kobietę Marlenę" podczas transmisji na żywo.

I mogę się tu spotkać z krytyką, gdzie zarzucam rodzicom, że nie potrafią dzieci pilnować. Ogólnie rzecz biorąc mam to gdzieś. Nikt mi nie wmówi, że osoba dorosła, która pracuje, ma czas i chęć tracenia pieniędzy i czasu na takich idiotów.
Natomiast dzieci mają czas i środki od rodziców.
Fakt jest taki, za patologię na YouTube w dużym stopniu. Nie potrafię określić jakim, płacą zupełnie nieświadomi rodzice. Nie mówię, że wszyscy. Istnieje rzesza ludzi, których interesuje, co robią ich nastoletnie dzieci.

Podsumowując, ja to właśnie robię. Tracę czas by zrobić materiał o idiotach, trudno poświęcę się.
Uwaga !
Nie róbcie tego w domu!
Grozi zgorszeniem!

Postanowiłem sprawdzić to sam. Jak to wygląda? Czy rzeczywiście tacy 14-nastolatkowie znają środowisko Polskich "Youtuberów"?

Generalnie zrobiłem tak. Zapytałem swojego młodszego brata czy wie kto to jest "Góral" no to się młody zdziwił, że wie i, że fajne filmiki robi ten "Góral" I NAWET ZASUBSKRYBOWAŁ. Klasyczny przykład jak ten dzieciak robi innym dzieciakom wodę z mózgu. Nie musiałem daleko szukać. Wystarczy zapytać swoje dziecko lub młodszego brata czy siostrę w wieku od około 14 do 17 lat. I wszystko staje się jasne.

Pomimo że to wszystko ostatnio mocno ucichło, choć nie wszędzie to jestem za tym, aby dążyć do wytępienia tej patologi z Polskiego YouTuba. Zalecał, bym Twórcom przenieść się tam, gdzie "rafatus" po usunięciu kanału, czyli na ShowUp tam jest miejsce tego typu patologi. Oczywiście to nie rozwiąże problemu, ale powinno go zmniejszyć.
No ale kto ma tak długie ręce ? I czy ktoś się w końcu poważnie za to weźmie ? Nie mam pojęcie. Najwyraźniej patologia pełni rolę waluty i jak widzimy, drogo się sprzedaje.
mndfnds.png

Sort:  

Między innymi dlatego zrezygnowałem z YT na rzecz DT. Rozwiązanie jest proste na DT rządzimy my na YT rządzi algorytm nabijający hajs właścicielom (treść jest nieistotna ważne że zarabia). Dlatego tak mocno inwestuje tutaj w swój SP i w miarę możliwości przyciągam ludzi tutaj. Uważam że cała polska społeczność Steem jest w stanie z czasem stać się naprawdę mocnym konkurentem dla YT a w dłuższe perspektywie... hmmm kto wie kto wie ;p

Zgadzam się i bardzo mnie cieszy, że jest ktoś, kto mnie popiera. Jak to jest, że takie "społeczniaki" dorabiają się po prostu na ludzkiej krzywdzie. Mam szczerą nadzieję, że D-tube kiedyś będzie górą. Dlatego trzeba zachęcać Polską społeczność do korzystania z tych stron. Tutaj trzeba zaprezentować jakiś poziom, żeby zarobić jakiś grosz. Trzeba się napracować i tym samym naszą pracą zdobywamy wiedzę na różne tematy. Tym samym poszerzamy własne horyzonty.

Zgadzam się z tobą stary ale jak i kto ma z tym walczyć ? Do pewnego momentu to jest "legalne" a i tak sieje spustoszenie w głowach nastolatków. Dostęp do takich treści od 18 lat nie jest żadnym rozwiązaniem. Nawet najgłupsze dziecko jest w stanie założyć sobie konto i podać odpowiedni wiek...
Ja osobiście nie oglądam czegoś takiego, chyba że ktoś akurat pokaże. Śmiać się czy płakać ? Nie wiem.

Właśnie jak zwalczać taką patologię. Może powinny zostać podjęte bardziej radykalne środki zapobiegawcze. Na przykład zakładanie takiego konta za pośrednictwem "Salony Play" | czy innych tego typu punktach obsługi.
Założenie konta za okazaniem dowodu osobistego. Wtedy też łatwiej by było zlokalizować delikwenta, który grozi komuś śmiercią w komentarzu, a bywają i tacy.

Powiem ci że to najgorsze co może być. Jestem absolutnym przeciwnikiem dzielenia się prywatnymi danymi choćby z operatorem sieci a już nawet nie wspomne o portalach społecznościowych czy YT. Lepiej zabrać dzieciom komputery i niech idą się bawić na podwórko jak kiedyś 😅

Jakiś czas temu szwagier pokazał mi tę stronę youtube. No niestety wrażenia miałem identyczne, jak Ty. Pokazał mi jeszcze jednego typa, nie mogą sobie teraz przypomnieć nazwy konta. W każdym razem chodzi o gościa (gówniarz taki), który co filmik mówi o tym, jaki jest prestiżowy. Że pije wodę mineralną za 300 zł za litr, że perfum za 400 jest dla ubogich, bo on używa takich za 4000 :) te biedne dzieci to oglądają, i sobie coś tam głupiego mogą pomyśleć...

Dokładnie jeden czy drugi imbecyl nauczy obsługiwać komputer. A później ryje mózgi dzieciakom.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66095.77
ETH 3184.92
USDT 1.00
SBD 4.12