Sort:  

Ik zou vaker blij moeten zijn met alles en met het leven en het niet voor lief nemen!

Helemaal waar, en dan bedoel ik natuurlijk niet belerend dat jij dat moet zijn hahaha, maar we moeten van de mooie dingen genieten en ze waarderen... Vaak schiet dat er door de dagelijkse dingen bij in.... Ik ken het.... En alles gaat al zo snel (lees te snel)... Als ik sommige Steemians zie (en natuurlijk hou je dat) kan, moet en mag ik mijn handjes dicht knijpen met al het moois in mijn leven.....

Nee das niet belerend hoor maar ik besef me dat ik niet genoeg stil sta bij alles wat we hebben en dat pas doe als er iets erg gebeurd, ga er misschien nog wel over bloggen !

Herkenbaar, maar dat is ook iets menselijks...Ik heb dat vaak in mijn uppie bijvoorbeeld naar het werk, dan denk ik wel eens '...wat hebben we toch een mooi en goed leven''.....mooi muziekie erbij en recept voor een momentje of truth.... Goed onderwerp idd om over te bloggen, ik ben nu al benieuwd... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68348.76
ETH 2644.95
USDT 1.00
SBD 2.69