You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sıcacık bir yuva

in #life7 years ago

Canım öncelikle senin gibi duyarlı bir insanların olması beni çok mutlu ediyor. Keşke herkes böyle olsa. Ben ne zaman sokakta ki canlar için barınması için bir şey yapsam ya çöpçüler ya da karton toplayıcılar alıyor. En ufak örnek vereyim plastik bir kap koyuyorum su ve yemek için onları bile alıyorlar. Bir tanesi ile kavga bile ettim. Yahu hiç mi insanlarda vicdan kalmamış anlamıyorum. Ufak parçayı alsan sana ne kazandıracak ki bırak hayvanlar su içsin yemeğini yesinler. Gerçekten su hayvanlara keşke herkes siz gibi duyarlı olsa. Keşke onlarında bir can taşıdığını unutmasalar. Artık öyle şeylere şahit oluyorum ki öyle hale geldik ki bırak hayvan beslemeyi artık hayvanlara tahammül edemiyorlar. Bazen bu canları beslemelerini beklemiyorum yeter ki zarar vermesinler artık. Allah bu sessiz kullarını tüm kötü kullarından korusun. Her zaman iyilerle karşılaştırsın inşallah. Örnek paylaşımın için gerçekten içtenlikle çok teşekkür ederim. Böyle bir şeyi bura da görmek şu hayatta iyi insanların da hala bir yerlerde var olduğunu bana hatırlattı beni ümitlendirdi ve sevindirdi. Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59329.35
ETH 2613.53
USDT 1.00
SBD 2.44