You are viewing a single comment's thread from:

RE: I'm getting married!

in #life6 years ago

Takže gratuluju a přeju ať se vše podaří... Se svatbou v Praze neporadím, ale ono je stejně nakonec jedno kde a kdy bude, protože jde jen o to, koho si bereš ;)

Jo a takový offtopic dotaz, ať nemusím googlovat, co znamená cringe? Já jsem prostý flyboy, tak fakt tenhle výraz neznám ;)

Sort:  

Díky, díky! Když už mám mít svatbu, tak ji chci mít co nejhezčí a užít si ten "princeznovský" den, takže mi záleží i na místě. Samozřejmě by se to dalo dát ve čtyřech a mně by to bylo asi jedno, ale snoubenec a jeho rodina jsou o dost sociálnější než ta moje, takže bez veselky se to neobejde :)

Cringe je něco hrozně trapného. Tak trapného, že je ti z toho trapně :D

Rozumím, cringe něco jako chucpe...

To chápu, že si to chceš užít. A užiješ ;)
A až pak ty dojmy a zážitky vstřebáš, tak nám třeba napíšeš nějaké povídání ;)

A díky za vysvětlení, zase jsem o něco chytřejší.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65359.95
ETH 3492.90
USDT 1.00
SBD 2.51