Etxean utzi genuen momentuan

in #life6 years ago (edited)

Esan zuen, isilik egon behar dut emazte berri bezala, ezin dut ezer debekatzen. Beste gela batean, zuk amonak entzungo dizu. Raging naiz.
Isilik nago erantzunik gabe. Berriz ere Yasirrek esan zuen:
Oh, zeinu ongi atseginak. Itxaron baimena emateko!
Esan zuen eskua gosari txiki batekin etorri eta berehala eskua hartu zuen.
O, Shala Babu ez zen apur bat geroago.

hh.png

Bere egoera ikusi ondoren, nire irribarre irribarre automatikoa etorri zen.
Begiak itxi eta arnasa hartu nuen, eta esan zuen:
Eskutik urrundu.
Txarra da,
Wonder! Gaur zorte txarra da. Eskuak harrapatzeko besterik ez zuen nahi, eskaera hori ez zen betetzen.

hh2.png

Egun hartan ozen barre egiten nuen. Esan zuen:
Zer nahi duzu oraindik lo egin? Bizarra bakarrik nire dislike arrazoia da? Ez, nire mugimendua jaun bat bezalakoa da.
Badakizu Nire ezkontza zurekin Jainkoaren erruki berezia da.
Esan nuen,
Bat-batean, ez nuke gustatzen,
Aitonak ia egunero esaten zuen, meskitik datozenak,
Yasirren izena hain atsegina da, hain leuna, adeitsua eta bizia ".
Inoiz ez nuke ezer esango. Non esango didazun, non aurkitzen duzu meskita mutiko batekin, aitonarekin? Inoiz ez duzu aiton-amonak pentsatu, esan zure ama,
Eta mutila, mutilak ez du otoitz bakar bat galdu, zergatik ez da etorri gaur. Mutila osasungarria da

Sort:  

You got a 5.03% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62014.91
ETH 2410.27
USDT 1.00
SBD 2.50