📷 Colorchallenge: Sky-blue decoration.steemCreated with Sketch.

in #life7 years ago

"Life is too short, so start with dessert."

«Життя занадто коротке, тому починайте з десерту.»


Dear friends! Thank you for reading my blog! I try for you and I hope you like my stories. I wish you a pleasant day and a good mood! Follow me. Ahead of you waiting for new exciting stories. Thanks to each of you for your attention and support.

Дорогі друзі! Дякую за читання мого блогу! Я сподіваюсь, що вам подобаються мої історії. Бажаю вам приємного дня та гарного настрою! Слідуйте за мною. Попереду вас чекають нові цікаві історії. Дякую кожному за вашу увагу та підтримку.
Sort:  

Класний девіз ))) Візьму на озброєння!

Дякую))))) Мені теж сподобався)))

Я делаю именно так:) Правда моя талия протестует:)) Классная фотография!

Спасибо)))) Я вообще не могу удержаться когда вижу сладенькое)))

Не всі чоловіки підтримають цей девіз ;-) А як же м'ясо? ;-)

Десер може бути в переносному значенні)))) Кохана людина - це теж десерт)))) ги

Цікаві роздуми. (смятіння)
Якщо ж ми кохану людину будемо розглядати, як десерт, але він іде першим, то що ж буде на основну страву?
Ні дівчата, я в таку полеміку не втягуюсь ;-)
Ліпше десерт нехай буде десертом, як є ;-)

ахххахх)))) Тепер вже я призадумалась))) Багато роздумів на основну страву)))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65035.33
ETH 2950.72
USDT 1.00
SBD 3.66