Sort:  

heb je iets aan je enkel @markush ?
@smasssh ik worstel een beetje met die lap text ik heb het vertaald in translate en zover ik het begrijp ben je een leuke damen tegen gekomen in de psygiatrie en je gaat haar vriendschap missen die je heb opgeboud in de paar weken die je daar was.
das lief !
mocht ik het nouw toch verkeerd begrepen hebben zal dat vast door de medicijnen komen lol.
ik heb ook een verleden eej goeie week !

In grote lijnen komt het erop neer dat ze na een mislukte poging zichzelf van het leven te beroven omdat ze in een psychose is geraakt een paar jaar geleden daar nu als patiënt in die instelling begeleidt woont. Ik heb daar een klus van ruim 4 weken gedaan en haar stukje bij beetje beter leren kennen en haar o.a. weer wat aan het lachen weten te krijgen.

hopen dat ze vedder de lol in het leven vindt. en stabiel blijft.
Ik ben zelf ook in klienieken geweest en dat was geen pretje om daar te zitten dus een beetje fun in het leven is belangrijk.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59467.52
ETH 2609.98
USDT 1.00
SBD 2.38