You are viewing a single comment's thread from:
RE: PEOPLE: In Exactly One Month ...
Ja, nu je het zegt. Moet m'n mobiel weer eens opschonen, Tieten puilen er zowat uit.
Later deze week misschien een postje. Vanaf a.s. woensdag weer een dag of 10 naar Zweden, ff bijkomen.
Ohhh lekker, en sneeuw zat daar nu dat hoort bij een echte winter. Doe de groeten aan de kerstman