Sort:  

Güzel ve uzmancasına bi kare yakalamışsınız.Tebrikler

Teşekkürler bisi sormak istiyorum steemit de yeniyim nasil kullanılır tam bilemiyorum yardimci olurmusun

Bende eski sayılmam))) ama bildiyimden sorularınıza cevap vere bilirim.fotorafcımısınız?

Degilim sadece heves... ben like atmayi bile bilmiyorum ...mumkunse telle konussak daha mi iyi olur

ben bi Azerbaycanlıyım ve Azerbaycanda yaşıyorum.Sizincin bi sakincasi yoksa numarami veriyim vatsapla konuşalım ya feys adresinden konuşalım hangisi uygunsa tabii size

Face uygundur. erkan AKTÜRK. Profilimde e=mc2 olan 1 foto var

Ben bulamadım sizi((İsmayılov Photoqraphy benim adresim yaprak resmi var bula bilsenisz sevinirim

Profil resminizde ne var basinda elcin yaziyomu isminizin

Harika. Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56965.36
ETH 2498.49
USDT 1.00
SBD 2.34