Myśl dnia #6 Zatrzymaj się! i Pomyśl! / Thought of the day #6 Stop! and Think for a while!

in #life6 years ago
Świadomość jest początkiem zmian na lepsze...Awareness is the beginning of change for the better...
Lubię wracać do tego filmu, ponieważ zawsze daje mi do myślenia.... Gdzie jestem i dokąd dążę... Czego tak naprawdę chcę od życia? Słowa Pana Prezydenta Jose Mujica, słowa mądrego człowieka trafiają w sedno! mam nadzieję, że i u was wywołają refleksję,a być może zmianę, jeśli uznacie, że czas na zmiany...I like to come back to this movie, because it always gives me food for thought .... Where I am and where I'm going ... What do I really want from life? The words of the President Jose Mujica, words of a wise man, get to the heart! I hope that you will find this movie insiping, and perhaps start a change, if you think it's time for a change ...


Zapraszam do śledzenia moich przemyśleń

Niech Moc będzie z Wami!

I invite you to follow my thoughts

Let the Force be with you!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63042.11
ETH 3047.49
USDT 1.00
SBD 3.91