Sort:  

Neki sem kezdtem. Előbb megcsináltam egy adag linzert gluténmentes lisztből, az első tepsit ki kellett dobni, annyira porlott, fel sem tudtam szedni a sütőpapírról. A második már kicsit jobb lett, hozzáadtam még két tojást, hogy fogja össze, de pocsék az íze.
Úgy döntöttem, hogy inkább csinálok rendes liszből és az unokahúgomnak meg sütök málét, kukoricalisztből. Az legalább jó lesz, azt már sütöttem neki többször és nagyon szereti mindenki.

Ezek a glutén mentes kaják sajnos nem egyszerűek. Egyik zumbás társam gyerek kora óta glutén érzékeny, az anyukája isteni finom glutén mentes ételeket csinál, tőle kaptam pogi receptet is, de nekem valahogy nem sikerült igazán. Van még mit gyakorolnom. De majd ezt is meg kell tanulnom, mert egyre több olyan ismerősöm van, aki nem ehet hagyományos sütit. (laktóz érzékeny, glutén érzékeny, mák alergiás...)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63094.38
ETH 3148.11
USDT 1.00
SBD 3.88