You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moja historia o Lady GaGa. Jak ją poznałam i 10 lat razem.|My story about Lady GaGa. How I saw her and 10 years together.

in #life6 years ago

Dziwne, że już dawno o niej nie słyszałem. Pamiętam czasy, gdzie praktycznie każda piosenkarka/piosenkarz popowy chciał z nią nagrywać, a mimo to od lat cisza. Żadnych nowych piosenek (a przynajmniej ja nie trafiłem na nie) i choć nie jest to mój styl muzyczny to była ona bardzo barwną personą w świecie muzyki. Co do wpisu to całkiem okej, lubię gdy autor ma emocjonalną więź z tym o czym pisze.

Sort:  

zdążyła wydać jak napisałam 6 płyt. jedną ze współpracą, Applause i w 2016 roku wyszła płyta Joanne ;) fakt, słabo o niej słychać, ale też sama ma ostatnio problemy - choroba i takie tam...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63208.95
ETH 3084.44
USDT 1.00
SBD 3.82