You are viewing a single comment's thread from:

RE: ARE YOU READY FOR HELP WITH POISONOUS PROCRASTINATION?

in #life7 years ago

hi @waronbills
היי, אין מי שלא אוהב קינוח ואני אחד שממש אוהב קינוח וזה נראה ממש טעים ואני מקווה שאצליח לעשות את זה כמו שצרכי אם אני אפספס במשהו אז לא נראה לי שייצא עים חחח אני גר היום בתאילנד ויש כאן קינוחים שאם אתה טועם אותם אתה עובר כאן האוכל כאן ממש טעים ולכל דבר יש סיפור מאחוריו וזה ממש מעניין אני מזמין אותך לבוא לתאילנד ולהנות מאכול כאן, בעקרון אני בא מישראל וגם שם יש קינוחים מאד טעימים כי בכל זאת אוכל זה דבר מאד חשוב אבל קינוח עוד יותר אני מאחל לך המון עוקבים ותצליח בכל דרך שתבחר ותעלה לנו הרבה מאד פוסטים מענינים שיהיה לנו מה לראות ולעשות בבית אז שוב ממש תודה רבה לך על הפוסט שיהיה לך בהצלחה!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62630.85
ETH 2463.74
USDT 1.00
SBD 2.61