zmiana podejścia do blogowania

in #life5 years ago

1 two way.png

Hej

To był dla mnie burzliwy okres

Nowa praca, wkrótce nowy dom, zamknięcie części projektów, wejście w nowe projekty oraz bessa na rynku kryptowalut ??

Po wielu przemyśleniach stwierdziłem zmienić postać tego blogu

Będzie to "daily blog"

Z uwagi iż nie mam czasu na szczegółowe tworzenie nowych tematów, poświęcać czasu na dużo szczegółów i urozmaicenia , pójdę w prostym kierunku

Podstawą będzie dobry tekst, treść - ale bez wielkich analiz i zbędnych szczegółów, bez zbędnej animizacji
Jest wiele do powiedzenia od tego pół roku....

Przez te pół roku, zacząłem próbować nowych rzeczy oprócz kryptowalut,

Spokojnie, bessa nie wpłyneła na mnie negatywne
Dała ona znacznie więcej niż się spodziewałem
Przedewszystkim otrzymałem jedną rzecz, która nikomu nie powinna zabraknąć

Nie wszystko jednak odrazu
Wszystko z czasem ;]

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63585.64
ETH 3035.86
USDT 1.00
SBD 3.84