Teror emancipovanih dojilja

in #life5 years ago

dojenje-u-parlamentu-680x450.jpg

Ovo iznad je australijska senatorka koja doji svoje dete tokom izlaganja...

Dokle bre više ove emancipovane dojilje da terorišu pristojan puritanski svet?!

Gospođo, nemamo mi problem da se dete hrani, imamo problem sa vađenjem sisa!

Znamo mi da je sve to prirodno i da dete mora da se nahrani, ali prirodne su i moje fiziološke potrebe pa se ne s*rem svima redom u usta (da prostite)...

Dakle, nepristojno je da u sred izlaganja neko krmlja jer za to postoje pauze za ručak, užine i svašta nešto...

Što bre silujete ovaj narod?

Ajde sada i svaki spiker dok vodi dnevnik da jede ako je gladan, jer je to u emancipatorskom duhu savremenog sveta i svako treba da jede kada je gladan!

Nepristojno je, gospođo, da vadite sisu ispred svakog i nemojte da mi okrećete to na priču o tome da bih ja zabranio bebama da jedu i da sam verovatno neki genocidni zločinac i retrogradni element ovog društva jer se radi samo o sisi... Bebi svaka čas'.

Na kraju krajeva... Nepristojno je i da se ne ponudi!

Stop nasilju emancipovanih dojilja nad poštenim narodom!

Sort:  

Betman is a great proponent of the UBT (Universal Basic Tittie) policy. When everyone have their own titty to suck this question will become pointless...

Posted using Partiko Android

Congratulations @odgusterakralj! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment
You got a First Reply

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61852.61
ETH 3084.08
USDT 1.00
SBD 3.83