Hey! :)

in #life6 years ago (edited)

Cześć wszystkim! 😊 Już dłuższy czas planowałam założyć bloga lub cokolwiek, gdzie będę mogła pisać co tylko mi się podoba! 😄 Dzisiaj krótko, następnym razem będzie dłużej. Nazywam się Natalia, mam 23 lata. 9 miesięcy temu urodziłam cudownego synka Aleksandra. Moje jedyne światełko w życiu ❤️

Sort:  

Gratulacje witamy na steemit

Witam na pokładzie:) Czekamy na więcej...

Rzeczywiście, bardzo krótko, ale na tyle zwięźle, że można mieć nadzieję, że w przyszłości pojawi się coś ciekawego. Życzę powodzenia! :)

Witaj kilka rad ode mnie gdy piszesz po polsku używaj tagu polish.

Dziel także tekst i używaj edytora markdown fajnie tez dodać zdjęcie profilowe i w tle zrobisz to w edycji profilu poprzez wklejenie linków.

Dzięki za radę :)

Fajnie Natalio , że dołączyłaś . Ciekaw jestem Twoich postów. W razie czego, gdybyś potrzebowała o cokolwiek zapytać śmiało pisz do mnie. Pozdrawiam i powodzenia:)

Miło Cię widzieć.

Gdybyś miała jakieś pytania odnośnie Steemit, to na większość z nich znajdziesz odpowiedz w https://steemit-guide.readthedocs.io/pl/latest/.

Witamy na Steemit.
Gratulację i czekam na nowe wpisy!

Witaj Natalka. Miło poznać i gratulacje.

Cześć! Życzę powodzenia i czekam na więcej :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00