Daily 5

in #life6 years ago (edited)

Wybaczcie, że nie pisałam tak długo, ale nie chciało mi się i nie miałam weny. :(((

Tęsknię.

Założyłam instaszita! Ozgrozo! Zrobiłam to tylko dlatego, bo biorę udział w konkursie. W końcu się przełamałam. Mój nick był kurwa zajęty! Uhh... Dziękuję Zaraczku za pomysł! <3 Tu jego twitch -> Zaraki_Kenpachix Mój nick na dole. :D

Po dwóch dniach szukania w końcu znalazłam kanał na jutubie, który kiedyś oglądałam, uh... Meet the Vloggers <-- tak to ten kanał, ale nadal szukam jednego kanału takiej laski, co się maluje, ale nie pamiętam nazwy, w polajkowanych się doszukać nie mogę... Nie napiszę jaki, bo mnie tu raczej kobiety nie czytają.
Po dwóch dniach okropnego bólu mięśni i stanu przedgorączkowego wróciłam w miarę do życia, ale mam początki anginy (kurwa zajebiście), ale właśnie sse tabletkę, może mi powstrzyma to gunwo.
Myślę, by iść do lekarza po skierowanie na badania krwi, bo chyba coś się kurwa odjaniepawla wewnątrz, nei wiem.

Muszę w końcu jutro iść na tę pocztę. Nienawidzę tego robić. SZLAG.
Wypadałoby jeszcze poukładać ciuchy i jakieś powyrzucać.
W dodatku inernet szaleje jak pojebany, więc muszę zadzwonić i opierdolić matołków.

Co prawda nadal zestresowana, ale nie tak mocno, więc mi lżej, jednakże przydałoby mi się jakieś wolne, by o niczym nie myśleć, tylko #relax as fuck have mooore sex. but soon

Next kurwa, niech ta zima spierdala już, mam dosyć marznięcia (tak ubieram się ciepło, ale uda mi marzną i kolana). Chcę wiosnę i 15 stopni w lekkiej kurtce bez słońca, z lekkim wiaterkiem ciepłym - to moja ukochana pogoda.

Jeśli mam być szczera, to jakaś pierdolona nuda u mnie i w moim życiu. Jednakże w najbliższą sobotę wstaje o 6 rano! Plus trzeba ogarnąć praktyki. W dodatku twitch mi ostatnio coś pierdoli i daje jakieś zawieszenie kanału, nie wiem w ogóle, o co chodzi.

Chociaż jest jedna rzecz, która mnie mocno wkurwia. Nie mogę być tam, gdzie bym teraz chciała być.

A co u mnie? Chujowo, bez zmian, plus martwię się w chuj i czuje samotność oraz brak zainteresowania mną.

Na dzisiaj tak krótko, na początek, sporządzę sobie listę tematów.


Stronki/Media:
♥snapchat - @natissson
♥youtube - @Natison
♥facebook - @Natisson
♥twitch - @Natisson
♥smashcast - @Natison
♥instagram - @nati_natison

Sort:  

Recenzja (moja opinia - akapit po akapicie) - a Ty rób co chcesz, to Twoje życie, a nie moje :D

Wybaczamy i nie zmuszamy do pisania na siłę

Z tym instagramem to fajnie - jeżeli lubisz coś robić - rób to

Możesz napisać o tym kanale, jakaś kobieta się znajdzie pewnie i może skojarzy o jaki kanał może Tobie chodzić.

Myślę, by iść do lekarza - To jest częsty błąd ludzi, diagnozy szukają w internecie, albo znajomych pytają, bagatelizują sprawę. Ja krew oddaję systematycznie, jednocześnie robię sobie badania i jest wszystko ok. Mam astmę, a tego we krwi się nie wykryje. Ostatnie mrozy prawie mnie wykończyły, po telefonicznej konsultacji z LEKARZEM (nie znajomym, czy jakimś kumplem od piwa) kupiłem sobie silniejsze leki. Przykładowo grypy (bakteryjnej) nie wyleczysz domowymi sposobami, czy jakąś tabletką do ssania (załagodzisz tylko objawy), potrzebny jest antybiotyk, który zwalczy wirusa, a nie go tylko uśpi.

Dorosłe życie Cię dopadło :D Niestety nie mam dobrych wieści - często musimy robić coś na co nie mamy ochoty :( Poczta po bodajże 2 tygodniach od próby pierwszego doręczenia, ma prawo do odesłania przesyłki do nadawcy. Ciuchy przeglądnij sobie poukładaj, nie musisz wyrzucać czasem komuś może coś się przydać, mam znajomą co przegląda portale OLX, na FB - ogłoszenia_(miasto) i często wypatruje fajne ciuszki, które komuś się znudziły, a jej się przydadzą. Natomiast do tego co się dzieje teraz w internecie... nawet tego nie skomentuję bo szkoda mi słów i klawiatury na niektóre osoby, wiele osób uważa się za nie wiadomo kogo i nawet nie można wyrazić swojej opinii, albo zwrócić uwagi w kulturalny sposób. PS. na steemit uważaj na wulgaryzmy jest tu kilku "rycerzy" co cenzurują wulgarne wypowiedzi i flagują konta do zera jeżeli ktoś klnie za mocno nie używając tagów 18+

Relax - fajna sprawa - pracując po 12-16 godzin dziennie zapomniałem kiedy miałem ostatnio chwilę dla siebie - nawet ostatni "wyjazd na striptiz" był spontanem zorganizowanym na szybko - wypocząłem i wróciłem do swojego "obozu pracy". Zaniedbałem wiele obowiązków i skutki odczuwam do dziś :( Warto było, ale nie za taka cenę, którą teraz płacę.

Uda i kolana Ci marzną? XD - od klęczenia na śniegu? Żart oczywiście - mi też jest zimno i czekam wiosny :D

Co do twitch to słyszałem o tej sprawie, nawet screena mam i chyba wiem o co chodzi:
x.PNG

Chociaż jest jedna rzecz, która mnie mocno wkurwia. Nie mogę być tam, gdzie bym teraz chciała być. - samo życie :D każdy tak ma. Czasem trzeba przyjąć na klatę to, że nie mamy możliwości zrealizować swoje marzenia w jednej sekundzie, do tego trzeba czasu, samozaparcia no i motywacji jakiejś. Na Twoim miejscu zrobiłbym w swoim pokoju jakiś motywator w stylu: dzień dobry, hej piękna, słoik z napisem zbieram na nowe cycki/tatuaż - coś co będzie Ci przypominało o tym, że masz coś do zrobienia dziś by zrealizować swoje marzenia. Ludzie często cierpią na brak kasy, tak jak wspominałem wcześniej, poprzeglądaj swoje ubrania i może znajdziesz coś czego nie potrzebujesz, a przyda się komuś innemu, nawet za czekoladę ;) miły gest a cieszy.

Miłego dnia + mądrość na dziś:

Nie od razu Rzym(Kraków) zbudowano

Na wszystko potrzeba czasu, oraz cierpliwości, której coraz częściej ludziom brak.

Nice post! I will follow you from now on.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89