Witam wszystkich na Steem

in #life7 years ago (edited)

I am Damian I am 35 years old I was born in Poland but I spent half my life living abroad for 11 years I live in Ireland. It will be the subject of my Steem. Ireland is a beautiful country so I will share with you my experienc  in IE, I am interested in videomaking, , . I invite you to follow my profile will be interesting. I welcome all new Steems. 





 Jestem Damian mam 35 lat urodzilem sie w Polsce ale polowe zycia spedzilem mieszkajac za granica obecnie od 11lat mieszkam w Irlandii .Wlasnie to bedzie tematem mojego Steema. Irlandia jest pieknym krajem wiec podziele sie z wami moim doswiadzceniem w IE , Interesuje sie videofilmowaniem, motoryzacja , takze lubie mojej zonce cos ugotowac .Zapraszam do sledzenia mojego profilu bedzie ciekawie .`Pozdrawiam wszystkich nowych Steemowiczow .

Sort:  

Hej Damian, napisz jeszcze raz o sobie (może ze zdjęciami itp.), i dodaj tagi #introduceyourself i #polish to więcej ludzi Cię zobaczy; możliwe też, że otrzymasz więcej upvotes. Witaj na steemit!

welcome! Glad to see you here. Hope you dont get as addicted as I am to steemit! ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59431.63
ETH 2320.14
USDT 1.00
SBD 2.50