Operatie

in #life6 years ago (edited)


Hallo iedereen
Ik zal misschien een beetje minder actief hier zijn de laatste dagen .
Ik ben donderdag geopereerd aan mijn rechtervoet .
De operatie is goed gelukt .
De eerste dagen viel de pijn mee . Dat kwam door te verdoving .
Deze nacht en dag heb ik heel veel pijn .
Ik luister naar muziek om niet aan de pijn moeten denken .
.
Gelukkig bestaat muziek nog .
Ik hoop dat ik vandaag nog in slaap geraak want door te pijn heb ik niet zoveel geslapen .
Ik geef niet op . Ik blijf doorgaan in mijn leven

Ik wens jullie een fijne dag . Met heel veel liefde en geluk
Tot snel

Sort:  

Sterkte, en niet met het ritme van de muziek meestampen...
Een flinke dosis paracetamol kan wonderen doen.

Dank je , ik zal zeker niet meestampen met de muziek :-)

Dank je 🍀


Ik hoop dat u beter wordt.

Hoi, ik worstel met pijn net als jij, maar ik heb een andere reden, ik krijg af en toe pijn in mijn onderrug. Soms kan ik mijn rug niet strekken, en een vriend raadde https://prijscpa.nl/proflexen/ aan en zei dat het helpt de pijn en spierspanning te verlichten. Heeft iemand het al gebruikt? Kan het me echt helpen?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67865.46
ETH 3258.03
USDT 1.00
SBD 2.64