قهرمانان مهاجرت در دنیای حیوانات

in #life6 years ago

در میان پرندگان، پستان‌داران، ماهی‌ها، حشرات و سایر گونه‌های جانوران، نمونه‌هایی رو داریم که مهاجرت می‌کنن.

مهاجرت با هدف‌های متفاوتی ممکنه که انجام بشه. یافتن غذا، رهایی از شرایط نامطلوب دمایی مثلاً سرما و یا گرمای شدید ویافتن شرایط مناسب برای تولید مثل از جمله‌ی این موارد هستن.

چند جانور که مسافت‌های طولانی طی می‌کنن و از قهرمانان مهاجرت در دنیای جانوران به حساب میان، عبارتند از:

رتبه‌ی اول متعلقه به پرستوی قطبی با ۷۱۰۰۰ کیلومتره.

۲۰۱۸۰۳۰۹_۱۶۲۳۰۰-1.jpg

بعد از پرستوی قطبی، پرستوی دریایی سیاه (۶۵۰۰ کیلومتر) وال گوژ پشت(۲۲۰۰۰ کیلومتر)، فیل دریایی(۲۱۰۰۰ کیلومتر)،لاک پشت لاک چرمین(۲۰۰۰۰ کیلومتر)، سنجاقک( ۱۷۰۰۰ کیلومتر)، یلوه( ۵۳۰۰ کیلومتر)، گوزن شمالی (۵۰۰۰ کیلومتر)، پروانه امپراتور )۴۸۰۰ کیلومتر) و ماهی آزاد(۳۸۰۰ کیلومتر) در رتبه‌های بعدی و جزو ده جانور اولی هستن که به دورترین نقاط مهاجرت می‌کنن.

در این میان سنجاقک با ۱۷۰۰۰ کیلومتر مسافت برای من خیلی جالب بود.

۲۰۱۸۰۳۰۹_۱۶۲۳۲۰-1.jpg

پروانه امپراتور که من فکر می‌کردم از روی گل‌های کنار هم، هم به زور می‌پره، ۴۸۰۰ کیلومتر مسافت رو مهاجرت می‌کنه تا شرایط بهتری رو برای خودش پیدا کنه. چه خلقت جالبی

emperor

Sort:  

سلام بزرگوار
ایران تشریف دارید
دیدم پیج فعالی دارید
خواستم چند تا سوال بپرسم

سلام متشکرم بله من ایران هستم.

سلام
ممنون از پاسخ شما
با اجازه چندتا سوال از خدمت شما دارم.
من تازه به شبکه استیمیت امده ام ولی در شبکه تلگرام و لایک فعالیت زیاد داشتم.
حضرت عالی اعتبار زیادی در استیمیت دارید.
اگر امکان داره بفرمائید در چه مدت این موفقیت را کسب کرده اید.
به نظر شما استیمیت در ایران همه گیر می شود..
چشم انداز استیمیت را چگونه ارزیابی می کنید

سلام مجدد

جهت عرض ارادت هم وطن بودن ۶ تا از پست های شما را آپ ووت کردم.
موفق باشید

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68342.52
ETH 3806.60
USDT 1.00
SBD 3.63