Тьотя Клава яка гуляє по статтях і всіх обс*рає 💩🥴

in #life2 days ago

Привіт!

Я тут новенька. І на мої пости вже два рази встигла зайти Клаудія, і без причини і без доказів звинуватила то у використанні чат-гпт, то у крадіжці контенту. Я їй не можу нормально відповісти коментарем, бо бракує ресурсів, так пише мені сайт.

Хочу сказати, якщо пані Клаудія і цю мою статтю прочитає - наводьте докази. Якщо контент "вкрадений" - давайте фото чи посилання, звідки. Якщо контент, на Вашу думку, згенерований чат-гпт - наведіть докази. Просто так виливати навколо себе какашки на людей, яких Ви навіть не знаєте - просто, бо Вам так хочеться, то досить невиховано, м'яко кажучи.

І складається враження, що Ви судите по собі. Бо я замітила, що часто якраз люди, які самі чимось грішать - якраз вони найголосніше звинувачують в цьому інших людей. І зазвичай безпідставно. Просто проектують на оточуючих свої негативні риси. Коли людина сама всередині брудна - то вона в першу чергу якраз бруд в інших людях і помічає.

Я подивилася на публікації і коментарі тьоті Клави, і що я бачу - вона нового не публікує, але ходить по чужих публікаціях і обсирає їх, не наводячи жодних доказів.

IMG_20240712_040647.jpg

Той коментар, який я обвела вгорі - вона взагалі обізвала "mierdapost", тобто "г@вно публікація", інший пост називає сміттям. Ну, мабуть Клава - експерт по г*вні і по сміттю.

Через ту Клаву я видалила одну публікацію. Бо подумала, що вона невдала. А даремно.

Пані Клавдії я бажаю заспокоїтися і почати бачити навколо себе більше чогось приємного, замість г*мна і сміття 😉🌷

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59737.47
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.43