You are viewing a single comment's thread from:

RE: I'm getting married!

in #life6 years ago

Wohoo vsetko som precital :D Mega! Gratulujem :) Cakal som na nejake slzy, ale tak ci tak vacsia romantika ako ten popis generacie pred vami :D a preco si ho nechavas zmensit, co to zle predtym zmerali? Uzite si Londyn a este raz gratulujem! :)

Sort:  

Slzy? Vždyť nikdo neumřel :D Já nejsem člověk co brečí štěstím. Vedu akorát smích, lítost (třeba když někdo umře ve filmu), smutek a nadměrné množství wasabi či jiných pálivých pochutin.

Nebyl mi vyloženě velký, ale když jsem si třeba umyla ruce tak mi přišlo, že jde z prstu sundat moc snadno, takže preventivně si ho nechávám zmenšit. Navíc bába v klenotnictví říkala, že každý prstýnek je jiný. Záleží na tloušťce, výrobě a tak. A já si nikdy prst neměřila, tak jak mám vědět, jak to je správně :D

A díky! :)

Haha wasabi ma akurat tiez pred ca dvoma hodinami polozilo :D A takisto by ma polozilo, keby ma niekto poziadal o ruku :D

Nojo, vlastně ty jsi ta citlivka :D

Jsme si jednou do práce objednávali burgery a já si dala Jokera a nějak jsem si nevšimla, že v něm má být wasabi, takže jsem celý oběd probrečela. Byla tam totiž asi centimetrová vrstva :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65236.35
ETH 3483.12
USDT 1.00
SBD 2.51