Pink

in #life6 years ago

af12f37e-3fd3-4460-950c-fdbd40954934.jpeg


Jest sobotni późny wieczór, gdy kończę ilustrację. Galeria robi się coraz pokaźniejsza, co w sumie bardzo mnie cieszy, świadczy o tym że to co robię mi się podoba ...oooo tak podoba mi się :D
Znacie to uczucie, gdy kupujecie nową rzecz , skomplikowaną , wymagającą przeczytania instrukcji obsługi ale Wy chcielibyście to wszystko przeskoczyć i jak mistrze obsługiwać tą że rzecz . Na pewno ktoś się znajdzie 😂Ja to tak mam chyba ze wszystkim , z ilustracją również . Mimo iż jestem na początku góry lodowej to już bym chciała zdobyć szczyt hehe malować jak zawodowiec, marzyć o wielkich projektach itd ... no ale puki co uczymy się , uczymy się malować ! ✍️ I jak mi idzie ?
https://magdalenaadrian.wixsite.com/artist
#MagdalenaAdrian #CreativeAtelier #paint #digitalart #art #illustration #painting #ilustrator #wacom #bamboo #asus #photoshop #photoshopartist #loveart #dziewczyna #pink


Steepshot_footer2.PNG Steepshot IPFS IOS Android Web
Sort:  

Congratulations @magdalenaadrian! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63713.30
ETH 3389.19
USDT 1.00
SBD 2.62