04/09/2017 - Big welcome for new Steemian !!! Powitajcie nowego Steemianina

in #life7 years ago (edited)

image

Today is a big day for me. My wonderful wife brought my beautiful son Jan into the world. He is 53cm long and 3350g heavy, strong boy. From today I am proud father of two kids, my 4 years old doughter Zosia and newborn son Jan

Dzisiaj jest dla mnie wielki dzień. Moja cudowna żona wydała na świat mojego pięknego synka Jana. Ma on 53cm długości oraz 3350g wagi. Od dziś jestem dumnym tatą dwójki dzieci, mojej 4 letniej córeczki Zosi oraz nowonarodzonego synka Jasia


image

This post is as well big tribute for all women who bore babies. You are fantastic girls!!

Ten post jest też dedykowany wszystkim kobietom, które urodziły dzieci. Jesteście wspaniałe!!!


Please Vote Up, Resteem and Follow me @lipszczak

Sort:  

Gratulacje ode mnie i mojego 2-letniego syna Daniela, który własnie przechodzi ospę image

my u córki przechodziliśmy ospę pod koniec kwietnia. zdrówka!

Dziekujemy za głosy. To był nasz pierszy komentarz tutaj. Ale na pewno bedzie więcej. Obiecuje!!!

Gratulacje raz jeszcze :) Dorzuciłem się już do wyprawki głosem, ale myślę, że nie zaszkodzi również wysłać tip! 0.1 link

Congratulation !welcome to the world..so cute little baby

i will support you@lipszczak love your post..

Thank you very much !! :)

Dzieki moj synek juz 17 dni ma😀

Gratuluje i wszystkiego najlepszego dla całej rodzinki :)

dzięki wielkie :)

Kup małemu trochę BTC, niech rośnie razem z nim :D

zbieram steemy dla niego :)

Gratulacje!!
Życzę również dużo zdrowia dla Mamy i Maleństwa :))

dziękujemy ślicznie!

Welcome to Steemit!

Welcome to Steemit!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59538.61
ETH 2658.79
USDT 1.00
SBD 2.45