You are viewing a single comment's thread from:

RE: ✍🏻 Nomen est omen or short story of a name

in #life6 years ago

Hvala na fimčiću, pustiću mu sigurno, naslov obećava! Vukovi u pričama su na žalost loše predstavljeni, a zapravo su neverovatne životinje, naročito vučice. E, jeste, Beograd je pun dunjica :) Ako te zanima statistika za imena imaš na RZS-u. Milica je, na primer, ime koje je oduvek popularno. Mada, neko ludilo je zavladalo sa imenima, sada neka deca nose imena koje smo davali kućnim ljubimcima, što je zaista tema za ozbiljnu sociološku i psihološku analizu.

Sort:  

Au, taj podatak o imenima i kucnim ljubimcima mi je nepoznat..no samo govori o ludilu sveta u kom zivimo @ladysnowhite.
Mala digresija, moj brat se bavi tetoviranjem vec 30 god a ja nemam ni jedan tet na sebi..Kad sam htela da se saram prvo sam pomislila kako ce to izgleda ti na kozi sa recimo sezdeset godina..i odustala
Danas vidim da su devojke i momci ko stripoteke i pitam se kako li ce sve te slike na njima izgledati jednom :) Isto to i sa imenima, kao da neki ljudi ne misle o deci uopste vec samo zadovoljavaju trenutni modni trend.
Za mene, to je maloumno ...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56934.21
ETH 3091.02
USDT 1.00
SBD 2.38