Tak działają Polskie Urzędy Skarbowe ! - Takie rzeczy tylko w Polsce

in #life6 years ago


Wydarzenie miało to miejsce pod Koniec kwietnia, przedstawia to tylko biało na czarnym jak działają Polskie urzędy.

Papirologia, Samowolka, Nikt nic nie wie, a podatek masz zapłacić.

Ja się kurwa pytam jak żyć w tym kraju to tylko podkreśla jak absurdalną władze mamy jak absurdalne przepisy, nic nie działa na korzyść podatnika wręcz przeciwnie podatnik jest gnębiony w tym kraju i zastraszany!

Cieszę Się, że udało mi się uwiecznić tą chwilę i pokazać jak to wygląda w praktyce !


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

I super. Wiecej takich filmow. Osmieszyc wyszydzic tyle warte nasze prawo podatkowe. Robmy swoje.

Robmy swoje 🖒❤

co zrobić, jak żyć ehh ja staram sie nie zawracać głowy tym całym syfem (chociaż się nie da i trzeba wiedzieć gdzie się jest) i skupić się na tym aby nie być w czarnej d... :)

Jestem tego samego zdania, ale gdy dochodzi już do można powiedzieć śmiało nękania podatnika trzeba działać, Polaków niedało się zniszczyć Fizycznie bo są silni to trzeba gospodarczo, mam nadzieje ze do tego nie dojdzie :-) Pozdrawiam :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63098.94
ETH 2621.87
USDT 1.00
SBD 2.74