Spor: Kalvas ile açma germe

in #life7 years ago

Spor önemli

Bilirsiniz, biz masa başı işçileri olarak, hadi genelleme yapmayayım da; bir çoğumuzun sporla alakası pek yoktur. Neden yoktur diye soracak olursak, genelde vakit bulamayız ve uyku düzenimizin bizi ters köşe etmesi bu soruya verilebilecek en mantıklı iki cevaptır. Dönem dönem spor yapıp, bırakmış birisi olarak şunu net bir şekilde söyleyebilirim ki; spor kişiyi gerçekten zinde tutuyor ve hayatını düzene sokuyor. Ciddili bir ilişkiye başlamış gibi düzene giriyor hayatın... Sabah kahvaltı, ufaktan iş güç, ardından hoop! spora... Eve geri bir geliyorsun hiç bir işin kalmamış. Tek işin, masa başında yürüttüğün işlerle ilgilenmen... Mükemmel değil mi ?


source

Sporun En Bilindik Faydaları

  • Fiziksel dayanıklılık sağarlar.
  • Eklemleri güçlendirir ve sağlamlığını arttırır.
  • Akciğerleri güçlendirir.
  • Kemiklerin kalınlığını arttırır.
  • Yüksek tansiyonu önler.
  • Bağışıklık sistemini güçlendirir.
  • Fazla kiloların verilmesine yardımcı olur.
  • Özgüveni arttırır.
  • Diyaget etkilerini azaltır.
  • Ruh sağlına pozitif etki eder.

Spora gidesim geldi şuan

eren ayraç.png

Ve gittim... Evet arkadaşlar Steem priceın da düşüşüyle birlikte geçtiğimiz 2-3 ay içerisinde aldığım 12 kiloyu geri vermek için tekrardan spora başladım. Zaten önceleri hep içli dışlı olduğum için ne yapacağımı ne edeceğimi falan az çok biliyordum. İlk gün gittim işte bölgesel olarak kaslar alışsın diye hafif ağırlıklar ile vücudumun hamlığını atmak için hafif bir antreman yaptım. Bu benim için çok önemliydi çünkü ilk günden ağır başlasaydık nelerle karşılaşacağımı az çok kestirebiliyordum.

source

Ertesi gün ara vermeden bir kere daha spora gittim ve salon o kadar kalabalıktı ki, 1 aletin başında 3 kişi falan sıra bekliyor. E hal böyle olunca dedim ben de ağırlığı hiç bozmayayım kim ne yapıyorsa aynı şekil devam edeyim. Birlikte döndüğümüz bir abi var adam olmuş herkül gibi bir de kanı kaynayan bir abi belli gereksiz bir samimiyet kurduk aletin başında bir anda. Beni falan gazlıyor bas ulan diye. Adama söyleme fırsatım da olmadı daha dün başladığımı. Lavuk beni 6-7 aydır spor yapıyorum falan sanıyor herhalde. Kendisiyle bir tutuyor beni, adamın tişörtüne yumurta bulaşmış olmuş toma gibi, bana bağırıyor bas ulan diye. Neyse biz de basıyoruz ıkına sıkıla, adam beni sevdi mi nedir personal trainerlık yapmaya başladı bana hangi alete gitsem peşimden geliyor ekarte edemedim pezevengi. Neyse biz baya bir çalıştık bu abiyle kollarım da falan derman kalmadı benim tabi. Gittim bir duş patlattım peşine eve zor attım kendimi. Ertesi gün (Bu gün) bir kalktım kollarım yamulmuş, bildiğin açamıyorum Louie'nin mont giymiş hali gibi dolanıyorum evde.

source

eren ayraç.png

Şuan bu yazıyı yazarken dahi çok zorlanıyorum. Sanırım bir diğer spor kariyerim başlamadan son buldu. Esen kalın.

Sort:  

People who liked this post also liked:

Send memos in batches with python by @emrebeyler

Sometimes words are useless by @omersurer

We recommended this post here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts, reply with STOP.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61006.67
ETH 2417.79
USDT 1.00
SBD 2.61