Metrobüs ile Boğaz Turu | The journey to Bosphorus with metrobus.

in #life7 years ago (edited)

Kalabalıklığı ile dillere destan olan 34AS isimli metrobüs ile yolculuk ederken, kendimi birden şoförün yanında en önde cama yapışmış vaziyette buldum. Dedim bunu acilen fırsata çevirmem gerek..


Boğaz

berk ayraç.png

Boğaz manzarası o kadar güzel ki gerçekten, metrobüsün içi oksijensiz ve bir o kadar da insanla dolu iken bile bu güzelliğin farkına varabiliyorsunuz. Daha önce metrobüsle köprüden geçerken bu güzelliğin farkına varmamıştım muhtemelen oturduğum veya ayakta dikildiğim pozisyondan kaynaklanan sebepten ötürü fark etmemişimdir. En önde cama yapışınca fark ediyor insan boğazın güzelliğini...

Metrobüs demişken değinmeden edemeyeceğim; tam solumda göbek yarı çapı 50 santimetre olan bir amca ile yolculuk etmek durumunda kaldım hemde aşağı yukarı 12 durak. E ben de iri kıyım bir adamım bu amcayla yan yana gelmemiz ateşle baruttur benim tabirimle. Bir sonraki her durakta kapı acaba açılabilecek mi diye düşünmekten sıkıntıya girdim ve kimi zaman da açılmıyordu kapı. Video'da kameranın sallanamasına sebep olanda bu koca göbekli amcadır.

Dönüş

berk ayraç.png

metrobüs.jpg

Gördüğünüz bu sahne geri dönüş metrobüs sırası ve her gün bunu çekmek kimi zaman insanı buhrana sokuyor ve gece ıslak çimenlerin üstüne yatıp kırmızı tuborg, sigara yapma isteği baskın geliyor. Esenlikler dilerim...

berk ayraç.png

[EN]

The metrobus that named as 34AS is popular as being crowded as hell. And while I was travelling with it, suddenly I found myself near the coach and I said myself I have to record this Istanbul Bridge.

The landscape of the Bridge is so beautiful that you can even notice it when the metrobus is full of people and without any oxygen. I have not noticed this beauty before. First time I was travelling near to coach so that's why I noticed it this time.

Btw I need to tell somethings about metrobus; I had to travel with an fat man near to me who has 50 centimeter radius of the belly. Which is about 12 stations. So I'm a big man as well because of that It was hard to stay ass to ass with that fat man. I entered the rouble of thinking about whether the next the door of metrobus would open or not... The reason why the camera shakes in the vide is this big belly cunt.

You see this photography and its the queue to get on the metrobus when I wanted to back home. If you have to encounter with this situation, sometimes It makes you feel like depressive and when you feel like this, just want to drink Tuborg and smoke cigarette on the bushes at night. Stay cool. GoodBye !

Sort:  

Arabayı satınca metrobüsle gezmek üzdü..

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62796.11
ETH 3045.55
USDT 1.00
SBD 3.85