You are viewing a single comment's thread from:

RE: I'm getting married!

in #life6 years ago

No co dodat? Samozřejmě se taky připojuji k davu gratulantů. ;-)

Mě se zatím svatba vyhýbá. S "mojí" jsme spolu už 14 let. Svatbu jsem si taky plánovali. Na začátku, v dobách největší zamilovanosti a "šílené" lásky, jsme se domluvili, že si ji uděláme "tajně", jen pro nás dva ( a samozřejmě svědky). jen tak na pohodu, v létě, bez svatebních šatů a "slávy" kolem. Jen v tričku a šortkách. Ani jeden z nás jsme netoužili po velké svatbě. Jenže to léto nějak nevyšlo a tak jsme to pak odkládali a odkládali.... :D .... A teď už to nemá asi ani cenu se brát. Máme dvě holky, takže by nám už asi nikdo nevěřil, že se bereme jen z čisté lásky. ;-) :D

Jinak 11.srpna jsme pozvaní na svatbu našich kamarádů. Jako kamaráda a kamarádky :D .... Jsou v našich letech a pro oba je to druhá svatba.Docela se na to těším. Bude svíčková ;-) . Naposledy jsem byl na svatbě před více než čtvrt stoletím.
Takže ti s ničím neporadím ..... :D

Sort:  

Děkuji! :D

Co na tom nemohlo vyjít, když to měla být jen svatba ve 4 bez ničeho :D To jste pořádní odkladači.

Malou svatbu jsem chtěla taky. Teda ne jen ve 4, ale prostě jen s těmi nejbližšími, ale už jsme na cca 23 hostech a to mi ještě poměr 16:7 (hosti ženich:nevěsta) přijde dost trapný, takže si tam ze své strany budu muset někoho přizvat. Nejhorší je, že většinu příbuzných mám na Moravě a jedna teta žije v Anglii.

Já na svatbě nikdy nebyla. Ne že by se nikdy nikdo nebral nebo bych nebyla zvaná, ale byla jsem dítě a rodiče mě tam asi nechtěli tahat. Zato rodinných oslav jsem si užila víc jak dost. Nikdy jsem to neměla ráda, protože jsem tak trochu asociál :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65236.35
ETH 3483.12
USDT 1.00
SBD 2.51