My Favourite beer / ulubione piwo

in #life6 years ago (edited)

image
What is your favourite beer ? I won't be traditional and will tell you that recently I found Tsingtao. Chinese beer 4.7%.

Tsingtao is also the biggest brewery in China. The Brewery has been opened by German settlers in 1903.

Jakie jest wasze ukubione piwo ? Ja odejdę trochę od tradycji i powiem Wam, że ostatnio bardzo posmakowało mi Tsingtao - Chińskie piwo 4.7%. Tsingtao to również nazywa największego Chińskiego browaru.

Browar został założony w roku 1903 przez niemieckich osadników związanych z bazą marynarki wojennej w Qingdao, po przekazaniu Niemcom koncesji Jiaozhou, zaś nazwa marki nawiązuje do nazwy miasta Qingdao w transkrypcji stosowanej niegdyś przez L’École Française d’Extrême-Orient.

Sort:  

Ja preferuje smakowe, tanie :D

A jakie ma przykład ? ;)

Snake Dog :) American IPA w najlepszym wydaniu :)

Tak tylko ze jak spojrzalem na cene tych twoich piwek to zlapalem sie za glowe😀 troche przesada. Z drugiej strony patrzac jakie sa ceny wodek z gornej polki..

E tam, płaciłem nawet 60zł za pół litra piwa, a są takie co kosztuję 250zł za 0,33. Jak nie kupujesz 8 żeby się uwalić, tylko jedno żeby poznać, to czasem można się szarpnąć na trochę więcej niż 5zł ;) Snake Dog kosztuje około 12-13zł za 0,33 i to według mnie nie jest wygórowana cena jak za piwo takiej jakości - a pamiętaj, że jest sprowadzane ze Stanów i to też ma wpływ na cenę.

Chętnie sprobuje Snake Doga I dam znać :)

Czekam na relację :)

Drugiej piwo jakie sprawdzalem juz nazwy nie pamietam to ~25 zl za 0.33
Do 20zl moge skosztowac jak bedzie w sklepie gdzies na polce😀

Piłem, bez szału, niby egzotyka ale to jest piwo dalej koncernowe. Polecam coś z Pinty

My favorite beer is Innis and Gun, I am sad by this post because I decided to give up drinking over the next week to see if it would help out. All the beer suggestions just look so good :)

I need to try your besties :) I know this post doesn't help ... ;p

It’s considered to be the best native beer in China, by the Chinese as well as the expat community. Liked to drink it too while there :)

Uwielbiam piwo, ale tego o którym piszesz, nie znam :(

To może hakieś greckie godne Polscenia? Na Krecie pili Pedigree jak dobrze pamiętam w czerwono-białej puszcze ;)Nie zapomnę smaku birala (malionwej greckiej coli)

I znowu nie znam tych napojów o których piszesz... chyba na Korfu jest inna Grecja ;) bo inna wyspa to na pewno :D
Tutaj mamy miejscowe korfiańskie piwo niepasteryzowane w różnych smakach. Poza tym z greckich to Mythos, Alfa, Fix. Popularne są również Haineken i Amstel (są w każdym sklepie) a w pubach i lokalach wiele innych, wiadomo.
Korfiańskim wynalazkiem jest także piwo imbirowe, które jednak jest bezalkoholowe ale fajnie orzeźwia w upalne dni.

Dopiero wchodzę w świat nielagerowego piwa, więc wielkiego doświadczenia nie mam, ale na ten moment Atak Chmielu to coś do czego zawsze chętnie wracam :D

A tak chmielu ha ha :)

Chyba widziałem je w Biedronce czy w Lidlu...

moje najlepsze to Newcastle Brown Ale, mniam :)

A takiego z Newcastle to jeszcze nie piłem ;) Butelkę gdzieś już wcześniej widziałem. Lubię "ales"

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25