You are viewing a single comment's thread from:

RE: Life with brain tumor and NF1

in #life6 years ago

Žao mi je što te to u životu snašlo ovako, ovo mjesto je dobro za steći prijatelje i dobiti pomoć u raznim stilovima, ja ti želim veliku dobrodošlicu ovdje i nadam se da ćeš dobiti ono što tražiš @dzonibro92 👍😎

Unatoč tegobama vidim da si na nogama i tijelom i umom, sve što je teško ima i dobrih strana, teško ih je naći te pogotovo u tvojoj situaciji, ali ti želim sve najbolje kod svega i novih tehnologija koje će ti nadam se pomoći u skoroj budućnosti ✌

Sort:  

Hvala ti na podrsci. Naravno, ja eto imam fizicki invaliditet, a invaliditet svih njih koji su me izbegavali je nazalost gori jer nije vidljiv ( u glavi ga imaju). Idem kroz zivot i pokusavam da se borim koliko mogu.

Drago mi je da imaš snage, i želim ti je još (te mentalne i ta snaga volje) koja je najvažnija, ti koji se prave da problem nije njihov i koji bježe od onoga na što ih podsjećaš (da i njih može zdesit)nisu ni bitni na koncu svega, usmjeravati pažnju na njih u bilo kakvom obliku, a kamoli ljutnje je uzaludno, uvijek će se naći neko poseban, neko tko te vidi i čuje, držim ti fige da ih što više okupiš oko sebe @dzonibro92 uistinu drži se 👍

Poslao sam ti poruku na fb pa ad vidis ako mozes odg mi , tice se steemita. Pozdrav

U potpunosti se slažem sa tobom, imam decu i uvek kažem: Bolest ne biramo. I protiv nje se borimo. A opet, ima ljudi koje roditelji rode zdrave i prave a sami sebe unakaze kroz život. To je tuga.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63149.00
ETH 3156.91
USDT 1.00
SBD 3.85