(LV) Katra vienkāršākā lieta var dzīvē dot prieku.

in #life5 years ago

back-view-backlit-beach-1535244.jpg

Sveiki un šodien gribēju pastāstīt par tām vienkāršajām pat varētu teikt niecīgajām lietām kas var jums dot prieku katrā viss parastākajā dienā.

Es domāju ik katram dzīvē ir gadījies izdarīt kādu niecīgu lietu un tas it kā nav nekas īpašs, bet tomēr tev ir par to prieks. Tas saucas rast prieku mazās lietās un tas nudien ir burvīgi! Ja tā kārtīgi padomā tad arī ar mani ir tā gadijies diezgan bieži.

Piemēram pāris dienas atpakaļ saņēmu apsveikuma kartiņu no māsīcas kura dzīvo ārzemēs iespējams nekas īpašs, bet tomēr patīkami. Vai arī kad klausos rādio un sāk skanēt mana mīļāka dziesma, tā ir vienkārša dziesma, bet tā tomēr ir mana. Ļoti labi man garastāvokli palīdz uzlabot neliela došanās pastaigā kuras laikā es varu uzņemt skaistas bildes. Arī dažkārt gadās ka ir nepieciešami niecīgi remontdarbi mājā un katrs sīkums aizņem labi ja dažas minūtes bet ir prieks par to ka pats es visu to paveicu.

Protams tie ir tikai daži piemēri no manas dzīves un tādu vel ir daudz. Bet ja tā kārtīgi padomā pat nevaru saprast kā brīžiem tik niecīgas lietas var jebkuru padarīt daudz priecīgāku visas dienas garumā lai arī kāds būtu dienas sākums. Ja arī tu māki rast prieku mazās lietās padalies ar tām komentāros un varbūt mēs šodien kāda dienu padarīsim mazliet priecīgāku.

Attēla vietne./ Picture source: pexels.com

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63615.94
ETH 2475.04
USDT 1.00
SBD 2.54