(LV) Dzīve kādreiz izspēlē dažādas situācijas. | Atpūta un darbs vienā reizē 1. Daļa.

in #life5 years ago

afternoon-analog-analogue-1549697.jpg

Tas bij kāds no kārtējiem jaukajiem vasaras ceturdienas vakariem. Nesen biju pāradies mājas no darba un gribēju nedaudz atpūsties no smagā darba fermā. Pagatavoju sev kafiju ieslēdzu tv un izsķirstot sev pieejamo tv pakas kanālu sarakstu atradu kanālu kur iet kāda intresanta filma. Viss jau būtu okey, karsta kafija, dažas uzkodas, laba filma bet tomēr nē.

Zvana telefons (darba telefons) ((jā man ir divi telefoni viens privātais otrs darba)) protams darba diena ir beigusies un es neatbildu uz šo zvanu nodomājot pie sevis ja tik tiešām kādam no manis kaut ko vajadzēs pārzvanīs rīt, kā nekā rīt ir arī darbadiena. Bet diemžēl ar to viss nebeidzās. Atkal telefona zvans no sveša numura, neatbildu paiet vel pāris minūtes un atkal zvans no tā paša sveša numura. Nu kas cits man atliek jāatbild vai nu jāizslēdz telefons vispār arā, bet tajā brīdī nezinu kāpēc bet prātā iedomājos lai arī kas zvanītu ir jāatbild. Kāpēc tāda doma man ienāca prātā es nezinu, bet tagat par to padomājot tas bij labi ka es tā izdariju, varbūt tas bij liktenis vai kas cits grūti teikt.

Zvanītājs bij viens no melna kaķa naktskluba marketinga daļas vadības. Turpmāk lai jums būtu vieglāk saprast sarunu izmantošu saīsinājumu (mkn) būs melnā kaķa naktsklubs un (es).

Mkn: ''Labdien, vai es varētu runāt ar Ingusu''
Es: ''Jā, uzmanīgi klausos''
Mkn: ''Dzirdējām ka jūs veidojat dažādus blogus dažādos sociālajos tīklos, esam sekojuši līdzi jūsu darbam un vēlētos jūs uzaicināt uz mūsu jaunā kluba atvēršanas pasākumu rīt pulkstens 21:00 Cēsīs. Viss pasākums priekš jums atmaksāts plus ja mēs varam ar jums sarunāt nelielu sadarbību ir arī iespēja nedaudz nopelnīt papildus plus labi pavadīts vakars. Vai jūs būtu ar mieru tam?''
Es: ''Tas ir tā nedauz negaidīti bet ko tieši jūs domājat ar nelielu sadarbību?''

Un šeit neliela atkāpe no stāsta:

Jūs noteikti tagat domājat kāds sakars manam darbam fermā un šij sarunai. Ir tā ka es ne tikai strādāju fermā bet kā jau esu minējis citos rakstos esu diezgan aizņemts cilvēks un līdztekus darbam fermā arī veidoju blogus dažādās Latvijas un Ārzemju lapās tāpēc šī nav pirmā reize kad saņemu šāda tipa uzaicinājumus uz kādu pasākumu. Nu protams jāatzīst uzreiz šos uzaicinājumus saņemu tikai tāpēc ka uzņēmumu intresēs ir lai es par atiecīgu samaksu izveidotu par viņiem kādu rakstu savā bloga lapā.

Tālāk saruna sākās par darba noteikumiem un ko viņi tieši no manis grib sagaidīt, precīzāk sakot 20 minūšu gara un garlaicīga saruna. Tā nu sarunas gaitā es domāju kāpēc nē? Rīt ir piegdiena kāpēc neizmantot iespēju nedaudz atpūsties un pie reizes nedaudz nopelnīt vai ne? Tā nu es piekritu šim pasākumam.

Atlikušo vakaru pavadiju pie TV ekrāna un ap pulkstens 23:00 devos gulēt, bet kas tad notika tālāk???

To uzināsiet manā raksta nākošajā daļa jau drīzumā.

Ja tev patīk šāda veida raksti, apdomā iespēju piesekot mums lai būtu viens no pirmajiem kurš lasa mūsu jaunākos rakstus.

Attēla vietne./ Picture source: pexels.com

Sort:  

Mums nav tiesību sēdēt apkārt un izmēģināt neko. Es domāju, ka mums vienmēr vajadzētu iet uz priekšu un attīstīt, lasīt skatiet šeit ieņēmumus par jaunām attīstības iespējām un palīdzēt viens otram ar informāciju, tas ir labi

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58521.00
ETH 2488.65
USDT 1.00
SBD 2.39