You are viewing a single comment's thread from:

RE: Festive Period - Wishes - The best Tenors

in #life6 years ago

Καλησπέρα @katerinaramm Υπέροχο πλάσμα, πανέξυπνο, τρυφερό και ιδιαιτέρως ανεξάρτητο... η γάτα!!! Πανέμορφη φωτό και μάλλον για κυρία πρόκειται, να σου ζήσει!!! Ο δικός μου είναι κύριος, φιλαράκος και συγκάτοικος. Στο Γάτο μου χρωστάω την ψυχική ισορροπία και την εσωτερική γαλήνη που μου προσφέρει κάθε φορά που κουλουριάζεται πάνω μου γουργουρίζοντας. Είναι σχεδόν 9 ετών. Ηταν δυο μηνών οταν τον έσωσαν φίλοι μου απο βέβαιο πνιγμό μια βροχερή Ανοιξιάτικη μέρα. Τον τράβηξαν απο το ορμητικό ρεύμα των νερών που τον έστελνε στον υπόνομο, ηδη μισοπνιγμένο. Λίγες μέρες αργότερα τον πήρα και απο τοτε είναι το πνεύμα του σπιτιού και ο γιατρός μου για πάσα ψυχική ανησυχία και ενόχληση!!! Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο και τη φωτό!!! Καλά Χριστούγεννα, καλή Πρωτοχρονιά, Υγεία παν' απ' όλα κι Ευτυχία!!! Καλό εορταστικό απόγευμα και πολλά ενδιαφέροντα posts!!! - Μιαου...! (Χαιρετισμους απο το Γάτο και ευχές επίσης στην όμορφη κυρία Γάτα)!

Sort:  

Σε ευχαριστώ πολύ..!
Η δικιά μου έχει χάσει το ένα της πόδι, μας βρήκε ένα βράδυ τυχαία και ενώ δεν είχαμε σκοπό να την κρατήσουμε .. φαίνεται πως μας υιοθέτησε εκείνη!
Εύχομαι Υγεία, Ευτυχία και Καλά Χριστούγεννα!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63396.80
ETH 2615.51
USDT 1.00
SBD 2.86